Att vara less....

publicerat i Barnen, Dagens outfit, Jag, shopping;
Bara en vecka kvar på semestern och ny verkar det kaaaaaanske som att det kommer lite sol och värme nästa vecka. 
Jag håller alla tummar och tår jag har för att det blir så för nu är jag SÅ less på detta eviga regnande varenda dag.. 
Den här veckan har vi iaf haft lite besök av gamla vänner från Stockholm och så har det blivit några shoppingturer, finns inte så mycket annat att göra liksom...

Bjuder på lite blandade bilder från den senaste veckan. 


Tisdagens shoppingoutfit 


Nya skor från Ash, köpta på eBay. 




Tog med mig barnen ut och plockade blåbär! 










Överskottsenergi?! 


Vänner kom hit och vi tog en promenad förbi en lekplats. 


Dagen efter gjorde vi en utflykt hit








Det stället är lite som Tom Titts- superkul! 


Avrundade dagen med en löptur! F gjorde mig sällskap nästan hela vägen. 

Dagens shopping outfit ;)






Prommis m Sigge när vi kom hem. 
Imorgon blir det födelsedagsfirande, bakning och kanske en stund i solstolen! 

Kommentera inlägget här :