Jag lever...

publicerat i Jag, jobbet, shopping;
Dock däckad i halsfluss sen i måndags så jag bjuder er på lite bilder från den senaste veckan. 

Veckans roligaste kom igår i brevlådan! 
Anställningsbevis!! F rom 1/7 har jag en fast tjänst och slipper vara konsult längre!! 

Så vi firade m lite skumpa på midsommarafton! 


Dagen efter midsommar var det bröllop och jag kände mig fin i klänning från Braez lånad av syrran. 



Mannen var också stilig! 

Söndagen kände jag mig hängig men trodde hade sina orsakeren sen bröt halsfluss och feber ut natten till måndag. 
Så jag har mest legat i sängen och surfat, spelat och försökt underhålla 2 barn trots att jag knappt orkat stått på benen. 


Mammas troll ❤️

Annars så har plaggen från Lolas kalender börjat dimpa ner här hemma så nu väljer jagad som får stanna och vad som får gå tillbaka. 

Favoriterna: 

Grön MAW kjol

Zebra randigt linne och byxor (inte användas tillsammans dock..)




Oväntad favorit i mönstrat! 

Var ner och handlade idag och slank in på vår lokala skoaffär där jag typ aldrig är inne och hittade dessa



Märke Rieker och supersköna

Nu kolla klart på fotboll och sen soooova bort alla baciller! 

Kram på er ❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Härligt att du är tillbaka i bloggvärlden! Välkommen!
Inget vidare att bli sjuk och seglivat dessutom. Skönt att du är på bättringsvägen och förhoppningsvis frisk till helgen 😊

Vilka fina plagg. Förstår att det är favoriter. Älskade den gröna kjolen jag med ❤️
Den kommer användas mycket i sommar.
Idag landade paket med eastern och linne från kalendern. Så nu ska jag ta det tuffa beslutet om jag ska behålla allt eller skicka tillbaka något... Inte så enkelt beslut det där inte... Men det blir att prova lite under morgondagen och känna efter tror jag.

Åh vad mysigt med bröllop. Jag ska på ett i sommar så planerna för möhippa är i full gång. Intresset för planering är dock lite blandat så vi blir några få verkar det som som ska planera och dra lasset... Tycker det är så tråkigt! Men vill att alla ska var ainvolverade och engagerade, men det är nog bara att glömma. Ibland så undrar jag hur folk tänker - att de bara vill komma när bordet liksom redan är dukat. Att hålla möjligheten att vara med eller inte tills man vet om det som bjuds är något att ha. Istället för att vara med och skapa det roliga så är man bara med om någon annan har gjort jobbet 😁😠 lite sur där... Men man kan ju som sagt inte förändra andra så jag får fundera annorlunda helt enkelt. Men så mycket enklare att säga än att göra.

Hoppas du snart är på benen så vi får mer inspiration om outfits! Gillas så mycket så du har varit saknad närmdu varit sjuk 😘
Ta hand om dig och ha en bra helg som förhoppningsvis blir frisk!

Kram Lollo

Svar: Ja nu är jag något piggare, har iaf tagit mig till jobbet =)Ja visst är det trist när en del bara vill vara med på det roliga och inte göra grovjobbet innan...sånt gör mig galen också!!
Ska försöka bli batter på att blogga igen =)

Ha en bra helg du med!
Kram
Marita

2:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Hej! Hoppas att du piggat på dig och slipper förkylningen. Snart semester?
Jättefin till bröllopet, kul att få klä upp sig lite och fixa.

Stor kram och jag får önska dig en fin och skön sommar. (Läser ju här så fort du skriver ngt nytt men kan tyvärr inte kommentera från mobilen så jag får passa på när jag har en dator till hands ;) )

Kommentera inlägget här :