En hel vecka..

publicerat i Glädje, Jag, Peruker, Soffjakt, Träning;
Ooops blev visst ett lite blogguppehåll....det var inte meningen men det har varit full fart så det hanns inte riktigt med!
 
Förra veckan hade ju barnen höstlov och I måndag så var ju jag ledig och var med barnen och shoppade, tisdag och onsdag var G ledig och hemma och sen flexade jag på torsdagen.
Då passade jag på att måla i vardagsrummet och fräscha till lite inför nya soffan som G skulle hämta på fredagen, det blev samma färg som innan. Bara en liten uppfräschning för att få bort alla små märken som blivit efter möbler och barn.
 
Röjde även hemma och körde ett antal maskiner med tvätt, jag och G prioriterar ju inte riktigt samma saker när vi är lediga kan man väl säga....
 
På kvällen så var det box och det var grymt kul som vanligt!  Fredagen var jag också ledig och då började jag dagen med att vara iväg och fixa nya fina naglar, brukar ju gå regelbundet och fixa dem men nu har det inte blivit av på ett tag. Jag känner mig alltid mycket finare, och kvinnligare, när jag har långa fina naglar. Märkligt att något så litet kan göra så mycket för hur jag känner mig..
 
Efter nagelfix så blev det gymmet där jag brände av ett styrkepass ihop med min bästa Erika, vi sporrade varandra och jag lyfte tyngre vikter än vad jag gjort tidigare. Man måste ju våga utmana för att bli starkare men jag är dålig på det tyvärr, fegar mig gärna kvar i min comfort zone.
 
På kvällen så hade jag en lite visning hemma för kompisar och det var fullt hus med både vuxna och barn, lite lätt kalabalik som det gärna blir när 6 barn röjer runt samtidigt som jag försökte hålla visning. Men det gick bra och jag tror alla var nöjda till slut. =)
 
Försökte att komma i säng i tid sen eftersom jag skulle åka ganska tidigt dagen därpå, jag och systrarna skulle gå på Alcazar!!
 
Så då blev det partyblåsan på!





 
Enter dress i gold från Lola och till det fuskskinn tights också från Lola och Lola boots!  Invigde nya peruken också som känns ok om än inte jättebra...; /
 
Alcazar var verkligen SÅ bra och det var fullt ös från början till slut!! SÅ roligt!!! 




Efter showen gick vi en sväng på stan och tog en fika och bara chillade lite. Mysigt att få vara bara med mina systrar, händer ju inte så ofta .
 
Vi åkte dock hem på kvällen och jag landade i soffan med G och Moa vid 21-tiden, F sov hos en kompis så det var ganska så lugnt där hemma ; )
 
På söndagen så skulle vi montera nya soffan men först så skjutsade vi M till en kompis och hämtade F hos sin kompis, sen började vi bära och montera! Pust!!


Det tog sin lilla tid men blev bra när det blev klart, nu har vi en STOR soffa!! Superskönt men lite ovant! Ska försöka ta en bra bild när det inte är så mörkt.
 
Men nu är det måndag igen och ny vecka, idag och imorgon jobbar G hemifrån så då är det rätt lugnt för mig men på onsdag när jag ska vara med på en mingelkväll och visa upp Lola kläder jag då jobbar G såklart kväll så då har vi fått lov att kalla in barnvakt. Så typiskt att det ska krocka!
Började iaf dagen idag med en styrkepass m Catrin. Hon är också grym på att peppa mig att lyfta tyngre och idag blev det verkligen tungt - med mina mått mätt iaf! 


Strech efteråt är ju ett måste också! 



 
Dagens idag blev flare jeans från H&M, lola linne och gosig stickad polo från KappAhl.
 
 




 
 Ska iväg och skära ur peruken imorgon, just nu är den lite svårstylad.. 


 
 

 
 
 

Kommentera inlägget här :