Ge mig snö!!

publicerat i Dagens outfit, Träning, shopping;
Sååå less på detta slask och skitväder nu!! Får dammsuga varje dag och duscha av hunden efter varenda promenad - det suger hårt!! Jag köpte ju längdskidor förra vintern som jag aldrig hann använda innan snön töade bort men nu har jag både skidor och längdåkningskläder så jag är REDO!!
 
Sist in i min garderob blev ett underställ från UIllmax så nu är jag redo för vinter och kyla. Bring it on liksom!
 
 
Klickade hem den här gosiga tröjan på rea idag också men då behöver jag minusgrader ifall jag inte ska svettas ihjäl i den!
 
 
Här hittar du den och med koden wintersale så får du den för halva priset!
 

Annars så är det fredag idag hörrni!! Bästa dagen på veckan! Har ju haft en lagom lång arbetsvecka med 2 dagar ; ) men då uppskattar man helgen desto mer. Nästa vecka jobbar jag 3 dagar och är sen ledig 5 så det känns också helt ok. Då ska jag passa på och rensa ur garderoberna som bara bågnar där hemma ; )
 
Dagens idag blev en ny kavaj/cardigan som jag köpt begagnat, älskar modellen men har ändå av någon konstig anledning inte fått tummen ur och köpt en förut.
 

Urusel bild eftersom det är SÅÅ mörkt på morgonen fortfarande men det är iaf en ljus collar cardie, salvation pants denim (underbart sköna med mkt strech i) och så fashionista sneakers på fötterna.
 
 
Här ser man byxorna lite bättre.
 
 
Lite nytt bling på armen också från Bud to Rose
 
 
<3
 

Och självklart favoritmössan från Ullared, har ju både en svart och en rosa! Love them! Bling bling liksom!
 
Nyårsafton imorgon och vi ska ut och gratta min kompis som fyller 40 och sen är planen att hinna med en långprommis med Torsten och sen äta god mat och mysa i soffan.
 
Ha en bra fredag och ett Gott Nytt År allihopa!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Liten fråga om beställning av hår utanför EU. Hur mycket extra kostnader brukar du få betala, tull etc?
Önskar dig en fint nytt år!

Svar: Hej!
Det beror lite på hur dyr peruk jag köper och vad dollarn står i men mellan 300-600 ca brukar det tillkomma 😊
Hoppas du också får ett gott nytt år!
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :