Visningshelg och gräsänka

publicerat i
Lördag och bara jag är vaken, ska dra mig en liten stund till för att samla energi inför en galen dag! 
Jag ska iväg på 2 visningar idag varav en första är hos en döv tjej, alltid lite speciellt att ha visning hos en döv och blir lite annorlunda. 
Nästa visning är hos en ny värdinna och jag hoppas på många gäster = bra försäljning där. 
Ska även försöka sälja in några av skorna som vi säljer med start 17/2.
Dessa snygga bara SKA jag ha! 


Fashionista sneakers! 

 Kolla in dessa kombos, jag blir nästan lite kär 😍


De släpps ju dessutom på min födelsedag så de får väl bli en present till mig själv 😜

G åkte till jobbet i torsdags fm och kommer hem sent ikväll så jag har roddat runt hela familjen....pust! 
Igår så var det fullt schema från start, upp - ut med hunden, väcka barn och fixa iordning dem och mig, skjutsa Moa till fritte, till jobbet och så ett träningspass med min bästa E på lunchen. 

Stressad mamma! 

Förbi Netto på vägen hem och handla och sen hämta upp M hos en kompis, hem och fixa iordning henne för kalas, skjutsa iväg och lämna henne, ringa och gratta bästa syster på födelsedagen 💕 på vägen hem, byta om och så gick jag och F en prommis med Sixten, fixa mat och få i mig, plocka undan och sen tillbaka och hämta Moa... Sen kraschade vi i soffan i ett par timmar kan jag lova! 



Sen somnade damen i min säng och jag "nattade" F för att sen vika ihop 2 maskiner med tvätt - the neverending story.. 

Idag ska barnen (och hunden) vara hos mina föräldrar eftersom både G och jag jobbar. Det känns ju sådär eftersom jag var borta förra lördagen också men nästnästa vecka har jag iaf tagit ledigt på onsdagen när det är studiedag, känns lite bättre då. 

Imorgon söndag har jag också en visning men då är G hemma så då behöver jag bara rodda runt mig själv. 
Nu dags för frukost strax och hundrastning innan vi måste sätta fart. 
Kram på er och ha en bra helg! 

Kommentera inlägget här :