Ledsen i ögat...

publicerat i Barnen, Familjen, Jag, Torsten,;

Vaknar till ännu en dag med Facebook och instagram som är fyllda med bilder på glada, solbrända människor som dricker vin, badar och har det allmänt mysigt..
Själv sitter jag i soffan med en valp som väckte mig genom att tugga på mitt öra...regnet duggar ner ute och när jag kollar på veckans väderprognos så blir jag lite bitter..

Det ska alltså vara samma skit väder som under min första semestervecka...suck! Men de 2 veckorna som jag jobbade var det galet fint och varmt väder minsann..

Har försökt att göra upp lite planer med mina vänner och för familjen men det verkar vara svårt.. Antingen svarar man inte eller så är man så himla uppbokad med annat...som vanligt så blir jag bortprioriterad.. Jag har inte många nära vänner så därför blir jag ledsen när det alltid är mitt "ansvar" att hålla kontakten.. Aldrig någon som hör av sig till mig för att höra om vi ska hitta på något kul.. Det får mig ju att undra vad det är för fel på mig? :(

Något som gör mig varm i hjärtat, samtidigt som de driver mig till vansinne, är den här skaran ❤️

Planen för dagen var sol och bad hos mamma men det verkar ju gå sådär men vi kanske åker ut en sväng iaf. Men först- frukost!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh, detta skulle kunna varit jag som skrivit. Är alltid den dom får hålla kontakten och nu har jag tröttnat och då är det tyst, fasligt tyst och tråkigt.
Hoppas vädret ändrar sig, jag har min sista semestervecka kvar och vädret ser sådär ut här också. Stor kram Ulrica

Svar: Så ledsen för sin skull också!
Kram
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Annis:

Jag kan känna likadant 😞 Du är inte ensam. Ha det gott!

Svar: Skönt att höra fast ändå inte. Kram
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :