Att äta glass i stora lass!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola;
Ja efter att jag varit och fixat naglarna igår, vilket tog lite tid eftersom gelen som skulle bort satt som berget..., så hämtade vi upp Moa hos en kompis och så åkte hela familjen ut till glass och berså och åt glass! SÅÅÅ gott!
 
 
Jag och min gullhöna! <3
 
 

Glassarna!
 
 
Glad ( och nyklippt) skrutt!
 
 
G´s maffiga glass med bland annat lakritsglass
 
 
 
Min! Mammas marängsviss tror jag att den hette!
 
 
Klubban färgade visst av sig!
 
 
Sigge fick också följa med! <3
 
 
Knasungar! <3
 
Idag är det träningsfritt och jag ska samla energi inför morgondagen....hjälp! Kan villigt erkänna att jag är lite nervös! Vet inte för vad egentligen men det kommer ju att vara så sjukt jobbigt så jag är rädd för att jag ska få håll i sidan efter typ halva backen och inte orka något mer.... E som jag kör med är som en bergsget och orkar ju gnaga på uppför backar medans jag får mjölksyra på en gång typ...
Jag vet att man ju kan gå uppför men jag är ju rädd att jag ska göra henne besviken om jag inte ens orkar en endaste gång uppför backen...
Vi får iaf skjuts dit av en veteran som har sprungit detta lopp förut så jag hoppas att vi kan få några bra tips!
 
Dagens idag blev en blus som jag köpte för länge sen och som sen har hängt i min garderob och väntat på varmare dagar!
 
 
Blus från Isay, byxor från Lola och skor från Ebay!
 
Ha en fortsatt bra torsdag allihopa!

Kommentera inlägget här :