Dagens och ont!

publicerat i Jag, Målbild, Träning;
Kort dag på jobbet idag eftersom jag hade fått en tid hos naprapaten efter lunch.. Har ju gått rätt länge och haft ont i ryggen och baksida lår/rumpa och gått på massage men det har aldrig blivit riktigt bra.. Så efter moget övervägande så bokade jag tid hos en naprapat här i stan som många rekomenderade.
Jag tänkte att det inte kunde bli sämre iaf! 

Men innan lunch så körde jag ett lunchpass tillsammans med min E, idag blev det ett pass som jag hittade på en blogg. Gillar att få ny inspiration och köra nya pass.


Ser inte så jobbigt ut på pappret men med skivstång med 30 kg så blev det grymt svettigt! 

Tokvarmt på gymmet också så det hjälpte ju inte till direkt 😅
Dagens idag blev älskade Banshee dress med kofta från Indiska. 




På fötterna mina nya vita Superga skor! 




Besöket hos naprapaten var inte skönt men bra! Har tydligen en låsning i bäckenet som gör att allt låser både neråt och uppåt. Nu ska jag tillbaka dit nästa vecka men det känns redan bättre så jag hoppas att han har hittat roten till det onda! 

Resten av eftermiddagen/kvällen har jag vilat kroppen, lite mör efter akupunktur nålarna så att det blir nog bra med en vilodag från träningen imorgon.
Imorgon kväll blir det istället dansuppvisning då Moas dansgrupp ska ha uppvisning. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt om du kan få loss på låsningen.
Vilken ursnygg kofta, finns den i butik nu? Kram och ha en fin torsdag. Kram Ulrica

Svar: Ja visst gör den det! Här hittar du den:
http://indiska.com/se/Kl%C3%A4der/Tr%C3%B6jor-%26-Koftor/BAILEY/p/104647790BEIGE
Marita

Kommentera inlägget här :