Slut på påsken..:(

publicerat i Jag, Träning, Vårlängtan;
Och slut på ledigheten :( Det har varit en intensiv påsk med planer varje dag och så har min pollenallergi kommit igång så tyvärr så har jag varken hunnit slappa eller träna så mkt som jag egentligen ville men men.. 

I lördags var vi ju ut till mina föräldrar på påskmiddag och då invigde jag nya Odd Molly blusen ihop med en par Lola byxor. 


Fick t om bli ett par converse på fötterna! Vårkänslor de Lux! 


Älskar blusen! 



Småkusinerna på väg ut på äggjakt! 

Godis apporterande hund! 

Det var supertrevligt som vanligt när vi träffas hela crazy family men skönast är ju när man kommer hem och får hoppa i myskläderna! 


Min favoritoutfit när jag är hemma, tights/mjukisar, linne och en stor kofta! 



Påskdagen åkte vi över till mina svärföräldrar på lite mat och inspekterade deras stallbygge.






Gosar lite med en av småhästarna

Har klickat lite från webshopar i helgen också, 2 par lite baggy byxor.


Ett par i beiga toner från Lo-ika


Och ett par riktiga haremsbyxor från For good luck

Har spanat in dessa snygga byxor också från Ajlajk


Finns i svart 


Rosa och även en beige variant. 549:- 

Köpte också en sommarklänning som jag redan har i en rosa färg och som jag verkligen gillar 




Idag startade jag dagen på gymmet med min bästa E, sjukt trött dock eftersom jag nattvakade m Moa som hade tandvärk :(
Men jag ville inte avboka eftersom våra pass ihop är så jäkla bra! 


Försökte peppa upp mig med färg! 


Hjälper inte mot ringar under ögonen tyvärr

Men passet var superbra som vanligt och alltid skönt att få svettas och samtidigt prata lite skit! 
Sen hem och röja av lite och kasta mig in i duschen för att åka iväg på kalas! 


Mycket Lola och lite Indiska i form av klänningen ni skymtar under, solglasögon är ett måste nu när det är soligt för jag har blivit otroligt känslig mot solljus :/


Dessa är ett par billiga från H&M men jag gillar pilot-formen skarpt! 

Nej nu sova så jag orkar upp imorgon bitti! 

Kommentera inlägget här :