Dagens outfit

publicerat i


Idag lyckades jag nästan knipsa en helkroppsbild på min outfit, en spegel eller längre arm hade ju hjälpt till kanske 😜


Lola linne, brallor och skor och kofta från H&M.


Idag bestämde jag mig för att ge kroppen ledigt och ta en träningsfri dag.
Så därför så var istället jag och Moa iväg på tjejkväll i grannstaden. Vi strosade runt och kikade på kläder och shoppade lite, väldigt mysigt! 


Provade bomberjackan på bilden men

den var tyvärr lite kort både i ärmarna och livet :/
Men det blev ett par byxor på KappAhl, ett par blå i samma modell som de blå jag köpte häromdagen. Supersköna! 

Vi var hemma igen strax innan 20, så det var alldeles lagom.

Imorgon är det fredag, såååå skönt, även om veckan gått fort så ska det bli skönt att vara lite ledig.
Veckan blir ju alltid lite extra jobbig när man varit borta hela helgen innan..

Kommentera inlägget här :