Att vilja shoppa...

publicerat i shopping;
Nytt år, nya löften och nya kläder! Så sjukt shoppingsugen just nu och när jag såg att Lager 157 släpper en ny kollektion så var jag ju tvungen att kika.
Och det var ju favoritfärger och modeller både till mig och Moa, så på lördag blir det nog en tripp dit för mig och henne. Ska passa på att hoppa in på plantagen också och köpa lite nya blommor till vardagsrummet där allt har dött typ...
 
 
 
 
 
 
 
Gosiga material, mjuka härliga färger och sköna modeller och inte minst bra priser!
 
Campadre har ofta bra kampanjer på träningskläder och idag var det Casall så då klickade jag hem 2 par tights, får se vilka som får stanna.
 
 
Ska man sticka ut lite och ha dessa!
 
 
 
Eller vara lite mer safe och köra dessa?
 
Ja vi får se, rätt lång leveranstid dock så jag får vänta några veckor med att prova.
 
Ikväll är det invägning igen, minus 1 kilo förra veckan... Har inga större förhoppningar inför denna vecka då jag inte varit så strikt i helgen samt att jag har roliga veckan på gång och då binder jag alltid massor med vätska....=(

Kommentera inlägget här :