Full fart och lite par tid!

publicerat i Barnen, House of Lola, Träning, shopping;

Semestern rullar vidare och dagarna går fort även om man inte gör ngt speciellt.

I onsdags så var jag och G själva upp till Stockholm, jag hade bokat det som en överraskning och vi tog bussen upp på morgonen. Sen strosade vi lite på stan, åt lunch på Hasselbacken och så hade jag bokat biljetter till ABBA museet kl 14.


Efter museet strosade vi lite på stan, tog en fika och sen buss hem. Så skönt att få lite tid bara vi två utan barn och hund! 


Outfiten för dagen var denna:


MAW kjol i rosa frotté, dianas Dream blouse och rosa sandaler från Rieker

Skriv inläggstext 

Veckans träning bestod av backträning 30 minuter i torsdags, varvade intervaller med att backa uppför.



Fredagspasset blev ett kortlekspass, sjukt svårt att köra själv dock och hålla motivationen uppe! 


Resten av veckan innebar badhusbesök, dopp i Hjälmaren, kompisfika och igår var jag och G på 40-års fest! 


Urusel outfit bild men jag hade iaf en blå klänning från Åhléns som har en drapering på magen som jag fyndat på halva priset på deras rea! Älskar den! 



Lite shopping från de senaste veckorna; sommarklänning från House of Lola (hoppas jag hinner få hem den innan vi åker till Gotland på söndag), oversize klänning från For Good Luck i en underbar färg och sandaler från Mjus köpta på rea hos Essere.



Denna vecka blir lugnare och vi laddar inför semester på Gotland nästa vecka 😊

Kommentera inlägget här :