Varma dagar...

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Torsten,;
Ja i början på veckan så var det ju galet varmt och skönt så i måndags när jag kom hem så slängde jag mig ut med hunden på en promenad. Man behövde ju liksom inte ens ha en extra tröja på sig!! Hur skönt som helst!
 

Så underbart med skogen bakom knuten!
 
 
Njuter...och hunden tuggar! ; )
 
 
När jag kom hem fick hunden ligga på trappen och njuta medans jag lagade mat, var extra effektiv och fixade kvällsmaten för både måndag och tisdag. Jag springer med en löpargrupp på tisdagar och då är det skönt att ha maten klar när man kommer hem.
 
Det var första gången för säsongen denna vecka, tidigare har vi kört tabata inomhus, och vi började med backintervaller...huuuuuuaaaaaa..... Det kändes i hela kroppen igår kan jag lova! Men det är skönt att vara igång!
 
Dagens igår blev lite somrigt trots det ruggiga vädret
 

Kofta från Pearl, top och linne från Lola och byxor från ByPias.
 
 
 
På fötterna blev det dock ett par gamla converse eftersom jag fick skavsår på båda hälarna efter att jag invigde nya skorna i måndags.....Så nu är det compeed plåster och gamla ingådda skor tills fötterna är läkta!
 
Ikväll missar jag mitt älskade boxpass =( Ska iväg på sista visningen för Mars och April som såg ut att bli en lugn månad med visningar har helt plötsligt svängt och blivit den månad som jag har mest inbokade visningar! Vad hände där liksom!!
Roligt dock eftersom vi har en säljtävling i April som jag gärna vill vinna =)

Kommentera inlägget här :