Att ha hunnit mycket!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, shopping, vardagsliv;
Igår efter jobbet var jag supereffektiv! Först sladdade jag förbi affären och pantade en massa tomflaskor som jag hade på mitt kontor, hämtade ut paket och handlade lite samtidigt. Fastnade lite på parkeringen och pratade hund med en gammal bekant då det visade sig att de hade en 5-månaders med mycket energi hemma, så vi bestämde att vi skulle ta en playdate någon dag så att våra 4-bentingar med mycket energi kunde få springa av sig tillsammans ;)
 
Sen hem och satte igång med att vika 3 maskiner med tvätt som min käre make tvättat i helgen ( han tvättar gärna men det är lite sämre med vikandet..), skickade ut F med hunden, plockade upp matpåsarna och sen dammsög jag nästan hela huset.
 
Hann även med att slänga igång en maskin med tvätt innan jag landade framför datorn kl 17.30 när November kollektionen släpptes hos Lola, jag hade en lista på förhandsordrar att lägga in samt min egen beställning så som vanligt när det är släpp så får man lite adrenalinpåslag!
 
Men jag hann med att få allt som mina kunder ville ha och även en beställning till mig själv som blev lite större än jag hade tänkt men jag resonerade som så att det är bättre att ta hem och prova än att ångra att jag inte köpte.
 
Så detta blev det som får landa i min låda inom kort:
 
Destinated dress, just a singlet, knot top, destinated blouse, sign cardie grape och saucy pants.
 
Dagens idag blev för ovanlighetens skull inte ett enda Lola plagg utan istället blev det stickad oversize kofta köpt på Ullared i helgen, en grön top från Vila, byxor från Rabalder och så inviger jag nya skorna från Apair som låg i paketet som jag hämtade ut igår. Hade hoppats att skorna skulle vara i en lite mörkare nyans men jag tänker att jag kan impregnera dem så mörknar de lite.
 
 

Nya läsglasögon från Ullared också! Och en ny peruk ; )
 
 älskar fortfarande min tatuering på armen...<3
 
 
 
 
Kvällens plan är; hem och laga mat, iväg och träna HIT tabata pass, hem och äta och kolla på hela Sverige bakar. Sen var denna dag också slut... tiden rusar fram ibland...

Kommentera inlägget här :