Nytt från kedjorna

publicerat i kedjor, less på vintern, shopping;
Ja när tiden inte räcker till så tycker jag det är perfekt att kunna klicka hem kläder till mig och barnen för att sen returnera om det inte passar eller faller barnet/barnen i smaken ;-)
 
Nu senast så blev det en beställning från H&M, gillar att kompletera min Lola garderob med lite annat och speciellt nu såhär en bit in på säsongen när jag har hunnit börja tröttna på innevarande kollektion.
 
 
Är ju alltid svårt med byxor och H&M och jag brukar inte vara kompatibla just vad gäller byxor så vi får väl se om dessa får stanna...
 
Klickade lite från Lindex också idag och då blev det detta
 
Längtar till sommaren, märks det? ;) En tunnare lite glittrig kofta, en kjol och en maxiklänning. Är så sjukt trött på min vinterjacka och att jag måste ha vantar och mössa på mig varenda dag....
 
Ikväll ska jag dessutom vara med på ett löppass på gymmet för första gången i år och jag misstänker att jag kommer att få bylsa på mig flera lager....burr!!

Kommentera inlägget här :