Outfits och slutspurt

publicerat i House of Lola, Torsten,, Träning, jobbet;
Ja nu är jag inne på sista jobbarveckan innan jullov och sen nystart, känns både lite overkligt och vemodigt samtidigt. Kommer verkligen att sakna mina jobbarkompisar som jag har här, har kommit väldigt när några av dem och vi pratar verkligen om ALLT så det kommer jag att sakna enormt...
 
Men men det blir nog bra till slut! På torsdag ska jag luncha med en av mina nya kollegor och det känns bra att träffas en gång till innan det drar igång på allvar.
 
Förra veckan avslutades på bästa sätt med fredagsfys med mitt härliga gäng, det var ett tag sen vi var alla 4 och det var kul att svettas riktigt ordentligt igen ihop!
 
 
Galet gäng! :-D
 
Dagens i fredags blev lite nytt och lite gammalt
 
 
Nu lyckades jag inte få med det "nya" men det var en indigo blå velourkjol från Lolas kalender.
 
Lördagen inledde jag med en långpromenad med syrran, skönt att komma ut och få lite frisk luft!
 
 
Sen svidade jag om till lite sköna kläder och jag och Moa åkte och köpte julgran och sen vidare och hälsade på min mamma och pappa.
 
 
Suddiga bilder men det är iaf nya Frankly hood i indigo från kalendern ihop med ett par galet sköna och strechiga bootcut jeans från H&M.
 
Söndagen så åkte jag och G på julbord med hans jobb och då passade jag på att klä upp mig lite grann
 
 
Det blev Gemma blouse och Tender skirt och på fötterna ett par Lola bootee. Maten var galet god och det bästa var efterrättsbordet
 
 
såååå mkt gott!!
 
Igår när vi vaknade så var det till ett vinterlandskap och gladast i familjen blev nog den 4-benta som vanligt
 
 
Han rullade sig i snön mest hela promenaden och såg ut som en stor snöboll när vi väl var hemma igen...
 
Idag ska han iväg till frissan och då kommer det förhoppningsvis bli ltie mindre med päls där snön kan fastna..
 
Annars så är det 3 dagar kvar innan jag får sova hur länge jag vill på morgonen....snark!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

God jul! Hoppas du får en lugn och skön jul där inte all tid är inbokad - så har jag gjort detta år. Julfirande imorgon och på Annandagen och nyårsfirande his vänner men annars lugnt att hinna vila och göra saker spontant. Vila behövs efter en intensiv höst 💗 kramar

Svar: God Jul till dig med! Blir mkt hemma och vila här med och försök att hinna med hemmet som blivit eftersatt.
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :