Lola helg och sportlov

publicerat i Familjen, House of Lola, Jag, shopping;
Långt mellan inläggen här men det går för runt och jag har inte så mycket att skriva om.... Jag försöker få ihop vardagen med truliga snart-tonåringar, preteens med ett sjujäkla humör och en unghund med massor med energi...
 
Helgen har bestått av Lola visningar både lördag och söndag, en kanonvisning i lördags med trevlig och intresserade kunder - en sån visning som ger energi! I söndags så trodde jag på en kanonvisning, skulle förvisso åka långt ( en timme enkel resa) men hade fått info om många gäster. Jag blev lite sen iväg och kände mig lite stressad eftersom jag inte var helt säker på vägen heller ( min GPS hade fått spunk och gav helt galna instruktioner...).
Kom iaf fram och var bara 10 min sen så det kändes bra, men sen började strulet.... Värdinnan hade blivit sjuk så en annan gäst hade hoppat in, gästerna dök inte upp då värdinnan hade sagt en tid som var en timme senare än vad jag fått veta och när de väl dök upp så var de inte direkt på shoppinghumör...Men men det är bara att hålla god min och vara proffsig, man tjänar inget på att vara otrevlig.
På hemvägen så mötte jag ett rejält snöoväder så det var skönt när jag väl svängde in på uppfarten igen...
 
Denna vecka så har barnen sportlov och jag jobbar måndag-tisdag innan jag är ledig resten av veckan, ska ägan mig lite åt att piffa upp mig själv med nagelfix och påfyllnad av mina ögonbryn. Dessutom ska jag hinna med en sväng till Plantagen tänkte jag och fixa lite nya blommor till vardagsrummet eftersom de jag har där inte tyckte om när vi tog in granen i julas..
 
Några Lola klick har det dock blivit. Dels en top som är på sportlovserbjudande nu och sen en klänning och kjol från ordinarie kollektion som jag har insett att jag gillar en hel del.
 
 
 
 
 
 
Ska iväg på kurs 3 dagar nästa vecka så då är det kul att ha ngt nytt! :-)
 

Kommentera inlägget här :