En härlig kväll!

publicerat i Barnen, Jag, Torsten,, shopping;
Ja eftersom mannen jobbar i princip dygnet runt just nu och jag måste rodda runt hela företaget själv så är det en evig kamp att hinna med att aktivera hund, tvätta, umgås med barn och sköta om hemmet på de få timmar som jag har över efter att jag slutat jobbet.
Och den här värmen gör ju att krafterna tryter ännu mer...
 
Så igår bestämde jag mig för att vi skulle ta en latmansmiddag dvs äta snabbmat och sen låta hunden få ett dopp i ån. Det var en del gnäll från nästan tonåringen för att han var tvungen att lämna sitt älskade rum och playstation men när vi väl var iväg så mjuknade han.
Det var nästan inte ens något tjafs mellan dem under hela kvällen! Hallelulja!!
 
 
 
 
Nöjd hund som fick svalka tassarna!
 
När vi kom hem så hade varken jag eller Torsten någon lust att gå in så jag hängde lite tvätt och vattnade blommorna och sen satte jag mig på gräsmattan och bara njöt! Jag är för dålig på att bara vara så jag försöker att öva mig på det.
 

Spanar...
 
 

Alltså jag är på riktigt lite kär i denna hund!!
 
Har fått hem 2 klänningar som jag köpte på Lolas supersunday. Framför allt den rosa kommer jag nog att använda flitigt tror jag, både skön, snygg och underbar färg och material! <3
 
 
 
Ikväll är det flöjtkonsert med Moa så det blir snabbt åka hem och fixa lite kvällsmat innan jag skjutsar ner henne för samling. G kan ju tyvärr inte vara med men mormor har lovat att komma och lyssna och titta så det väger väl upp litegrann :-)
 Dagens idag blev en ny kaftan från Only, culotte byxor från Lola och ett löst linne också från Lola
(null)

Imorgon så är planen att jag och barnen ska åka in och möta upp G i Örebro för lite shopping och mat efter jobbet men det beror på om vi har någonstans att göra av hunden. ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

ser härligt ut!

Svar: Det var det verkligen!!
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :