Ny klänning och dagens!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, shopping, vitaminer;
Fick syn på en klänning på en sida på instagram igår som bara ropade mitt namn så jag var tvungen att klicka hem den idag.
 
Den är från American Vintage och jag köpte den här
 
 
 
Mjk, skön och oversize! Precis sånt jag gillar!
 
 
 
Sen insåg jag också att det har varit lite skralt med dagens bilder här inne den senaste tiden och det beror ju framför allt på att det är så mörkt att det är helt omöjligt att få några bra foton den här årstiden... Men idag så knäppte jag några iaf..
 
 
Tröja från H&M, supermjuk och skön och inte så himla stor heller. Svårt med stickat som lätt gör att man ser ännu större ut än man är..
 
 
 
Nertill var det lola skor, glansiga leggings ( shopper plain leggings) från Lola ( de bästa!!) och så market skirt - också lola såklart.
 
 
Sen måste jag ju bara säga att sen jag började äta Magdalena Graafs " All in one beauty" tabletter så har jag SÅ fin hy, knappt några finnor eller plitor alls!
 
 
Här har jag bara lite glow primer och lite puder som täcker och det gör knappt ens det utan ger mig mest lite "glow" och lite färg.
 
 
Dessa är det jag har och just nu är det ta 3 betala för 2 på hennes burkar! Perfekt!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Fin tröja med hjärtan! Behövs mer kärlek i vår värld! 💗

Ja mörker mörker mörker - bilder blir inte så bra men vi längtar till ljuset återvänder!
Vad bra med lite tips på boosttabletter. Behövs verkligen under denna årstid. Hur länge har du behövt äta dem för att märka skillnad? Kul att veta att de gör skillnad annars är det en djungel på marknaden med alla vitaminer mm och svårt att veta vilka som verkligen ger skillnad...

Ha en fortsatt skön helg!

Svar: Man får nog ge det iaf ett par månader innan man märker skillnad. Ja kan verkligen rekomendera dessa vitaminer =)
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Lollo:

Fin tröja med hjärtan! Behövs mer kärlek i vår värld! 💗

Ja mörker mörker mörker - bilder blir inte så bra men vi längtar till ljuset återvänder!
Vad bra med lite tips på boosttabletter. Behövs verkligen under denna årstid. Hur länge har du behövt äta dem för att märka skillnad? Kul att veta att de gör skillnad annars är det en djungel på marknaden med alla vitaminer mm och svårt att veta vilka som verkligen ger skillnad...

Ha en fortsatt skön helg!

Kommentera inlägget här :