Att ha på väg och att vilja ha

publicerat i House of Lola, shopping, zara, Önskelista;
Jag är inte superförtjust i Odd Molly men deras koftor gillar jag, dock så tycker jag att de är på tok för dyra så jag brukar vänta in rean innan jag slår till. Och dessa 2 koftor gillar jag just nu..
 
 

Den första modellen är egentligen mest smickrande för mig då den döljer magen lite och knyts under bysten men jag gillar det enkla mönstret på nummer 2.
 
Så har jag ju några plagg på väg hem till mig, vi har haft en säljtävling hos Lola där vi säljare kunde vinna några plagg ur kommande vinterkatalog. Jag lyckades vinna 2 plagg så dessa 2 fina är på väg hem till mig nu.
 
 

En fin långklänning som heter Carpice long dress och så en fin vardagstop som heter Oklahoma.
 
Alltid roligt när man lyckas vinna ngt!
 
Var även in på Zaras hemsida idag och klickade hem lite tuffa toppar till Moa och då passade jag även på att klicka hem en jacka till mig ( eller egentligen 2......kunde inte välja färg så jag tar hem båda och testar)
 

Lutar åt den svarta men jag vill se och klämma på dem på riktigt innan jag bestämmer mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Grattis till vinsten!!! Härligt att som sagt få vinna lite ibland! 💗

Och jackorna var ju också så fina! Håller med dig om Odd Molly - rea är inte dumt alls. Man hoppas bara att rätt storlek finns kvar när det är dags för rea 💕 Ha en bra kväll!

Svar: Tack!! Ja det är alltid kul med en vinst :-) Ja det gäller att hålla ögonen öppna när det gäller OM så kan man knipa en till bra pris.Ha en bra dag du med!
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :