Shopping drömmar!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, shopping, Önskelista;
Sorry för att det varit tyst här inne ett tag men livet kom emellan.... Shoppingen har ju dock inte stått still som ni kanske förstår ; ) Dels så har vi varit i Barcelona där det blev en tröja från en liten butik vars namn jag inte minns och en tjockare poncho från Zara.
 
Sen så släppte Lola några nyheter i onsdags och där har jag sugit lite på vad som ska få flytta hem till mig garderob, men det lutar åt att det blir denna fina.
 

Lynx cardie i saffron!
 
Jag älskar ju senapsgult så därför känns denna nästan given, är lite osäker på modellen dock...kan bli lite för mkt tyg över magen för att jag ska känna mig bekväm.
 
 
Dessa snygga fuskskinn tights från Cream har jag i svart men så igår hade min kollega dem i brunt och de var ju så sjukt snygga!! Dessutom så passar de ju SÅ bra till mina nya kängor från Ten Points!
 

Jag bytte de konjaksbruna till dessa i nubuck istället, känns mer höstigt!
 
Ett lite mer angenämt problem är att mina favoritbyxor från Rabalder har blivit för stora och de har inte funnits att köpa längre men så idag när de släppte höstnyheterna så var de tillbaka!! Yey!!
 
 
 
Ser inte så märkvärdiga ut men är SÅ sköna och snygga på!!
 
Är även sugen på denna fina från Rabalder:
 

Jag är ju svag för stickade tröjor....
 
Något som definitivt ska köpas i Oktober när det finns i butik är det här fina armbandet som kommer att säljas på Lindex till förmån för cancerfonden.
 
 
 
Det var dagens shopping tips/inspiration.
 
Själv har jag sett ut såhär den senaste tiden:
 
 
Gult och svart från Lola, Vila och Lindex och på fötterna mina nya favoriter från Adidas.
 

Flitigt använda i Barcelona!
 
 
På kurs i svarta concrete, simply tee och significant mid cardie grey - lola all over!
 
 

 Och på kvällen middag i glansig MAW klänning, glansiga shopper leggings och lola bootee och över det en kaftan från Vila.
Kände mig verkligen superfin!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Snygga outfits som vanligt 😘 kaftanen var ju underbart snygg på dig! Så kul att läsa om hur du ska kombinera olika kläder märken mm. Inspiration!!! Gillas mycket!!! Sådana byxor hade ju varit spännande att prova. Hur är strechningen i dem? Vilken storlek valde du? Alltid så svårt med storlekar tycker jag när man inte riktigt vet.... men håller med dig - supersnyggt! Trevlig helg! 💕

Svar: Tack ❤️ Vilka byxor menar du? De från Rabalder? De är rymliga upptill och går ut sig en del, jag har XL men de är på gränsen till för stora i midjan.
På fuskskinn tightsen tog jag 44 men de är också rymliga, jag hade nog kunnat ha 42.
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Lollo:

Jag funderade på de i fuskskinn 😃
Härligt när det är rymliga byxor så de inte sitter åt alltför mycket. Ska kolla in dem 👍🏻😃
Det där med kläder är så roligt!!! Finns så mycket fint!! Har du upptäckt klädmärket Daisy Grace eller Heart of Lovikka? De har så mycket fint! 😍 Om inte så kolla in på egen risk 🙈 Tack Marita för all inspiration! Så roligt att titta in här och har lovat mig att ge respons också och inte bara titta och tänka vad bra/snyggt/roligt mm utan faktiskt också uttrycka det ❤️ Fortsatt bra helg!

Svar: Åh tack för fina ord! Heart of Lovikka har jag hört talas om men inte kollat på, ska genast spana in båda 😃
Superglad för din respons, kul att veta att ngn faktiskt läser och gillar det jag skriver 😍
Marita Källberg

3:e kommentar, skriven , av Lollo:

Ja lite dyra men bär säsongen börjar gå mot sitt slut så rear de. Daisy Grace har i slutet en riktigt bra rea så då kan man verkligen göra fynd 😍 Har köpt kofta från Heart of Lovikka på rea förra säsongen! Så sköna! Har nu spanat in på en klänning som jag tror heter Ulla Britt eller liknande. Kanske kan den komma på rea för då slår jag till 🙈😃💕 Fortsatt bra måndag till dig!

Svar: Då ska jag vänta in rean 😋😋
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :