Påsken och fortsatt renovering!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Träning, hemmet, ledig tid;
Ja då var långledigheten över och som vanligt gick det alldeles för fort! Vi hade inget speciellt planerat men jag och Moa inledde med en liten utflykt på långfredagen.
 
Tillsammans med min bästa kompis E och hennes dotter F åkte vi upp till Stockholm och gick på genrepet av Lets Dance.
 
 
 
På vägen upp så stannade vi på Barkarby outlet och käkade lite lunch och shoppade lite men vi var ändå framme i god tid och fick stå i kö en bra stund innan vi kom in.
 
Men det var kul att se alla dansarna "live" och speciellt imponerad är jag av den här snygga tjejen och hennes fysik!
 
 
Kristin Kaspersen - shit vilken kropp hon har!!
 
 
Alla fina dansparen!
 
Med all restid så var vi borta hela dagen men vi hann hem och landa i soffan innan det riktiga programmet började så vi fick se dem dansa 2 ggr ;-)
 
I lördags( påskafton) så var vi bjudna ut till min mamma och pappa på mat men innan det var dags att åka dit så hann jag och Torsten med en runda i skogen!
 
 
 
Underbart väder och fin natur så vi drog till och sprang hela milspåret! Det var länge sen sist så det var riktigt tungt men så skönt när vi var klara!
 
 
 
Trött kille! <3
 
Resten av ledigheten så har vi grejat hemma och jag har rensat garderoben från både skor och kläder och slängt ut till försäljning. Dock så går det lite trögt så är det ngn som är intresserad av kläder i L-XL och skor i 39-40 så är det bara att ni hojtar till!
Bland annat så säljer jag dessa snyggingar från Calou!
 
 
Minns inte just nu om de är i 39 eller 40 dock ;-)
 
Jag och Moa var ut och cyklade en lång sväng i söndags i det fina vädret och när jag kom in så upptäckte jag att jag såg ut såhär!!
 
 
 
Vårsolen är farlig!!
 
Avslutade ledigheten med ett utomhuspass med E på hennes baksida och när vi för en gångs skull hade gott om tid att träna så passade vi på att köra ett kortlekspass!
 
 
Trötta men glada!
 
Igår när det var dags för jobb igen så blev det en dagens som jag inte använder så ofta då jag tycker att den färgen kräver att man har lite färg på kroppen först.
 
 
Jowly top från Lola i senapsgult och nertill körde jag med en svart kjol, syns inte så bra på dessa bilder men jag hann även med att få nya fräscha naglar gjorda i måndags också! Så skönt! Speciellt eftersom jag lyckades dra av 2 stycken förra veckan när jag tvättade fönstren.....AJ!
 
På lunchen igår så passade jag på att slå 2 flugor i en smäll också och tanka lite frisk luft och sol och svettas lite, det blev ett varv runt jobbet och lite backintervaller!
 
 
 
Idag på lunchen blev det styrka och en AMRAP så ikväll ska det bli skönt med lite slapp i soffan...
 
Igår så skulle jag bara måla lite men det slutade med att jag rev ner hela tapeten som vi hade som fondvägg....ny tapet är beställd och nytt golv kommer förhoppningsvis på plats idag.
Igår så fick jag kolla på den här fina utsikten från soffan...
 
 
 
Kan bara bli bättre nu! ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Hej, nu har jag läst ikapp lite här. Duktig du är med viktnedgång 😊. Jag är intressserad av att köpa kläder i L/XL om du fortfarande säljer. Även skor 👍

Svar: Tack! Har lagt ut lite på FB som jag säljer :)
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :