Då var det full snurr igen då!

publicerat i Arbete, Barnen, Dagens outfit, Jag, Torsten,, shopping;
Japp andra veckan efter semestern avklarad och lola säsongen har dragit igång!
 
Som vanligt så älskar jag typ hela kollektionen och det är en hel del plagg som fått flytta in i min garderob redan, tur att jag rensat och sålt av så att allt får plats ;-)
 
 Älskar färgerna, materialen och modellerna på denna höstkollektion. Så kul med FÄRG!!
 
Jag är dålig på att använda färg men jag försöker bättra mig, iaf att sätta till lite färg till mina svarta outfits och så gärna matcha med skorna ;-)
 
 
Här svart tunika och culotte från Lola och till det ett par gula Adidas och gul kofta från Vila.
 
Uppnådde en milstolpe förra veckan då jag äntligen passerade -15 kg på vågen! SÅ jäkla nöjd även om jag inte är framme vid målet ännu, har 3 kg kvar dit men känns ändå skönt att mitt slit har tagit mig såhär långt.
 
 
Mycket träning och mkt fokus på varenda liten kalori ärdet som gäller!
 
Nu när det försvunnit några kilon så är det ju också roligare med kläder igen så här kommer lite outfitbilder.
 
 
Grace dress från nya kollektionen ihop med jeans från Gina Tricot, jeansjacka och skor från Superga.
 
 
Nya future pants, fashionista hig boots, charm top och lolas jeansjacka - allt från nya kollektionen :)
 
 
I fredags på möte blev det Rosie pants från Lola ihop med ny blus från H&M och deras samarbete med Richard Allen.
 
 
Rutiga diamond pants från förra kollektionen, svart top och så nya Milla cardie från nya kollektionen.
 
 
 
Nya härligt gula charm top från nya kollektionen är superfin ihop med nya Focus skirt som har gula prickar på vinröd botten.
 
 
 
Idag när sommaren är tillbaka så blev det Focus skirt i leo ihop med svarta Anna top.
 
 
Blev även ytterligare en beställning idag, för har jag inte plaggen på mig själv och kan visa så är det svårt att sälja dem ;-)
 
 
 
Tycker om att inspireras av outfitbilderna på Lolas hemsida, man får många idéer till kombinationer som man inte tänkt på själv.
 
I helgen så var det full fart, startade i lördags morse då jag och Togge var med och sprang ett hinderbanelopp i Segersjö.
Verkligen superkul men jobbigt då det var både vattenhinder, hinder man skulle över och under, jag skulle bära vikter och dra däck och gå balansgång.
 
Glada, nöjda, skitiga och svettiga när vi kom i mål!
 
Sen var det bara att duscha av mig och hunden och svida om för sen skulle jag och Moa iväg på Diggiloo tillsammans med ett par kompisar.
 
 
 
Väderet var fantastiskt, sällskapet superbra och en bra show så vi var glada och nöjda när vi rullade hemåt! =)
 
Igår startade jag dagen med en långpromenad med Togge runt Jäder, en runda på ca 8 km. Det var varmt så både han och jag var trötta när vi kom hem igen.. Så en dusch och ombyte senare så rullade jag iväg på visning, en svettig med rolig visning som gav både bra försäljning samt en ny visning inbokad så det var en nöjd tjej som åkte hemåt igen några timmar senare.
 
Efter lite mat och knappande av ordrar så tog jag och G en kvällsprommis med Torsten och han fick stanna och bada på vägen!
 
 
Alltid lycklig när han får bada!!
 
Denna vecka njuder på visningar, sökkurs samt föräldramöte. Dock en helt blank helg förutom en fotbollsmatch på lördag fm så det känns bra, försöker bli bättre på att få till lite andningshål i kalendern. Jag och hela familjen behöver det för att komma ner i varv..
 
 

Kommentera inlägget här :