Första arbetsveckan!

publicerat i Arbete, Barnen, Dagens outfit, Glädje, Helgen, House of Lola, Jag, energi, inspiration;
Japp då var första veckan på jobbet avklarad, som vanligt otroligt jobbigt att komma igång igen efter att hjärnan varit i viloläge i en dryg månad...
Måndag började med glömda lösenord samt glömd kod till inpasseringskortet plus att jag fick åka hem och hämta datorn som jag glömt hemma....suck!
(null)

Glad trots allt, satsade på bekvämt men snyggt på måndagen!
Top från Lola - Anna top med 3/4 ärm, byxor från Gina Tricot och skor från Superga.

På tisdagen så fyllde min älskade tjej år så vi sjöng och gav henne paket på morgonen.
(null)

Togge hjälpte till såklart! ;)
På lunchen klämde jag in ett löppass och det gick SÅ bra!!

(null)

(null)

(null)
Härlig känsla när det känns bra i kroppen!!
På kvällen så var vi till Fratelli och åt supergod pasta och till efterrätt nutellapizza! Mums! 

(null)

(null)

(null)

Sen har veckan rullat på - sökkurs med Togge i onsdags, torsdag röja hemma med tvätt och M och jag tog en långprommis på kvällen! 

(null)

(null)

Det roligaste med att börja jobba är ju att jag får en anledning att lufta kläderna i min garderob! När det är semester så blir det ju mest bara mjukiskläder eller bikini!
Så lite mer bilder på outfits från veckan kommer här! ( hoppas ni också uppskattar det, jag tycker det är kul att kunna gå tillbaka och få inspiration) Har förresten startat ett outfit konto på instagram som heter maritas_outfits - om ni vill följa mig där! :)
(null)

Halv outfit bara men Dreamcatcher sweater och Doris Cardie från Lola. Nertill hade jag svarta jeans från Gina.

(null)

(null)

(null)

Ny klänning från I Dig Denim - så mjuk och skön! På fötterna sneakers från Kari Traa och kofta från Vila

(null)
  
(null)

Glittrig kofta från Lindex, stråvecksblus från H&M, veckad kjol från Meandi och platå skor från H&M.

(null)

Fick hem nya strechiga bootcut jeans från H&M - mina gamla har ju blivit för stora men dessa satt perfekt! Inte riktigt lika snygga som de gamla men de duger ;)

(null)

(null)

(null)

Igår blev det en grå MAW kjol fyndad på köp och sälj på FB, världens skönaste top - windbeam - och så nya jeansjackan från Lola! 

Älskar den nya jeansjackan som släpptes i House of Lolas pre season släpp i måndags! 

(null)

Inte lika ljus som på denna bild men strechig och snygga detaljer! 

Idag är jag på väg till Uppsala för att träffa mina lola kollegor och få se nya kollektionen! Längtar!! 😍
Och ikväll blir det Midnattsloppet tillsammans med syrran! 🤗

Kommentera inlägget här :