Nytt in i garderoben!

publicerat i Familjen, House of Lola, Jag, jobbet, shopping;
Idag släppte Lola sitt 3:e sportlovserbjudande och ett av plaggen var denna fina och sköna klänning!
 
 
I underbaraste modal! <3
 
Och när jag ändå klickade så passade jag på att beställa 2 andra plagg som jag också varit sugen på ett tag
 
 
 
Snygga Goodly jacket som passar perfekt nu när det börjar bli varmare ute - jag tänker att jag ska använda den som vårjacka!
 
 
Och så snygga Match skirt i jeanstyg! Till ett par sneakers blir det ju hur vårigt och fräscht som helst!
 
 
Torsdag idag och barnen har sportlov denna vecka så det dåliga mammasamvetet gnager som vanligt när "alla andra" är lediga och åker iväg. 
Jag har varken ekonomi eller semesterdagar så jag försöker få till en så bra vecka som möjligt för dem ändå.
 
I tisdags så slutade jag vid lunch och så skjutsade jag F till en kompis där de skulle "lana" och M och jag tog med oss Togge och gick en långprommis.
Som en extra bonus så hann jag med att städa hemma och njuta lite i solen en stund!
 
Igår så var både barn och hund ute hos min mamma och som bonus så fick de hänga lite med sin kusin som också var där <3
Jag jobbade hela dagen och hade sen visning på kvällen så jag var lite lagom mör igår kväll och somnade nästan innan jag hade träffat kudden!
Det hör inte till vanligheterna att jag somnar så fort för jag har generellt svårt att somna och de senaste veckorna har jag sovit riktigt illa...
 
Men just därför var det extra skönt att sova bra och nästan hela natten!
 
Idag så ska jag också gå hem vid lunch och då ska M och jag åka till Örebro och shoppa lite på nyöppnade EKO och Åhlens outlet. Framförallt på det sistnämnda stället hoppas jag på att jag ska hitta lite smink och hudvårdsprodukter som jag skulle behöva fylla på med!
 
Sen är det bara en dag kvar innan det är helg! Dock med visning både lördag och söndag men jag hoppas på att hinna ladda batterierna lite grann ändå!

Kommentera inlägget här :