Tapeter

publicerat i drömmar, hemmet, inspiration;
Nu när vårt nya kök snart är på gång så blir jag också sugen på att dra igång lite förändring i resten av huset och jag har en idé om att jag ska tapetsera på dörrarna till våra garderober i sovrummet. Just nu är de bara i en blaskig grå färg men jag tänker att jag ska måla dem i en matt vit färg och byta handtag och sen sätta denna fina tapet på dem.
 
 
 
Jag har ju en annan superfin tapet som ligger och väntar på att köket ska bli klart så att vi kan tapetsera, den snubblade jag över på Ellos hemsida för länge sen och blev så kär i den att jag var tvungen att köpa den då om den skulle hinna ta slut innan vårt kök var klart!
 
 
 
Så nu längtar jag ännu mer tills allt är klart men det känns låååångt dit..... ska faktiskt börja att rensa så smått i skåpen redan nu så att jag inte står där en vecka innan köket ska rivas ut och ha allting kvar att göra då!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Åh vilka fina tapeter!!! Blir spännande att följa och se hur ert kök blir! 💗

Svar: 🤗🤗
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :