Lola kalender och accessoarer

publicerat i Glädje, House of Lola, kläder, shopping;
Ja Lola kalendern rullar ju vidare och eftersom dessa plagg bara säljs under en dag så gäller det att passa på att klicka hem och prova allt man kan tänkas vara intresserad av.
Bättre det än att missa någon godbit.
 
Så jag har klickat hem detta:
 
 
Finaste långklänningen i svart
 
 
Och även ett par av de skönaste brallrna, de ljusa blev det för mig. Kanske skulle satsat på de blå...
 
 
Från denna lucka blev det allt....och även linnet i en rosa nyans...får se vad som får stanna där ;-)
 
Och idag var det lite leopard i luckan så då klickade jag hem denna coola
 
 
 
Sen har även mannen fått ett par shorts och jag har även klickat hem ett par träskor från Moheda som ska få kompletera min garderob.
 
 
Vinrött är ju min nya favoritfärg så dessa blir kanonbra!!
 
 

Kommentera inlägget här :