Mycket nu...

publicerat i Arbete, Dagens outfit, Framtid, Glädje, House of Lola, Jag, energi, inspiration;
Som ni kanske märker så är det mkt som
händer just nu och därför blir bloggen lidande tyvärr..
Men mitt liv snurrar på som vanligt kan man väl säga, har varit Supersunday på Lola. Var full fart från tidig morgon till sen kväll men jag slog mitt försäljningsrekord så det var det värt! 

(null)

Lite galen får man se ut när man går upp 06.00 på en söndag 😆
(null)

Hos min underbara morgonvärdinna så fanns det en gosig hund som gärna ville vara näääära ❤️

Dagen innan Supersunday så var vi och firade svågern som fyllt! Inget stort kalas utan bara familjen och vi åt suuuupergod mat som min syster fixat - hon är magisk i köket! 

(null)

(null)

Fina Decade dress från lola fick bli kalas klänningen 🤗

Nu i veckan så har jag varit iväg både på konferens och föreläsning i Stockholm så det har varit fulla dagar! Kul men jobbigt! 
 Inledde dock måndagen med att jobba hemifrån på fm och göra en snabb sväng till Örebro för lite shopping.
Den dagens outfit hade fokus på mjukt och skönt då jag kände mig rätt sliten..

(null)

Ett mål med min shopping tur var att leta efter ett par byxor jag sett på en tjej på FB, och jag hittade dem! Och de passade! OCH jag kunde gå ner i storlek!!

(null)

(null)

(null)

Lycklig när man kan ha stl 40!! 

(null)

(null)
Första dagen på konferensen var fokus också på mjukt och skönt men ändå snyggt, blir ju mycket sittande och få är det skönt att kunna låta magen andas! 
Rythm pants - lola, MAW linne - lola och Celestial jacket - lola

(null)

(null)
 Dag 2 blev det en ihopklippt dagens. Fleur pants nertill och Windbeam top upptill. 

I fredags när jag var iväg så kände jag för mkt färg! Så först hade jag denna på mig! 
(null)

Men sen fegade jag...och det blev istället denna.
(null)

(null)

I torsdags så hade jag lite träningsabstinens så först sprang jag på morgonen..

(null)

Trött tjej...

Och sen klämde jag in ett pass X-fit efter jobbet....och det var ju ett tag sen sist om man säger så...
(null)

(null)

Så idag när jag skulle iväg på träningsdag så var det en öm och stel kropp som åkte....
(null)

(null)

(null)

(null)

Men roligt var det! Och jobbigt!!

Imorgon söndag och mors dag! Det innebär nya naglar, röstning och fika hos mamma ❤️

Kommentera inlägget här :