Nytt i garderoben och äntligen lite värme igen!

publicerat i Ellos, Jag, inspiration, shopping;
Ja det har blivit några klick de senaste veckorna även om jag försöker hålla i slantarna eftersom det vankas Supersunday hos Lola på söndag och jag vet iaf 3 plagg som jag vill hinna knipa till mig själv men vi får väl se om jag är så snabb at jag hinner få det jag vill ha!
 
Det är ju en helt galen dag och jag startar dagen supertidigt som vanligt med en morgonvisning hos en supermysig tjej som bullar upp med gott fika och ser till att serva mig medans jag knappar ordrar så fingrarna glöder....ha ha!
 
Iaf så har jag klickat hem 2 plagg från Ellos som jag hoppas ska bli snygga ihop.
 
Först denna tunika
 
 
 
Den hittar du HÄR och sen klickade jag även hem ett par vita, hallånga  jeans att ha till eller till ngt annat.
 
 
 
Dessa hittar du HÄR.
 
Tänker att byxorna även kan vara snygga ihop med kaftanen som jag har på mig idag från Lindex.
 
 
Till kaftanen har jag Rythm pants från Lola ( min nya favoriter) och santorini singlet ( också från Lola.
 
Sen har jag klickat hem en helt vanlig svart klänning från KappAhl också.
 
 
 
Den hittar du HÄR.
 
Jag ska iväg på konferens 2 dagar nästa vecka med midag på kvällen så jag hoppas att denna blir bra och duger som kvällsoutfit.
 
Lite roligare med kläder nu igen när jag har gått ner 10 kg, har dock 10 kvar att tappa innan jag uppnår mitt mål så det är bara att streta vidare. ;-)
 
Igår när Moa var och tränade så passade jag på att få lite frisk luft och njuta lite av den lilla värmen som var tillbaka och gick en promenad i vår fina lilla stad.
Sååå skönt att gå ut och gå någon annanstans än i mina vanliga kvarter.
 
 
Idag funderar jag på att dra med mig barnen och hunden ut i spåret, barnen har haft studiedag idag så de har väl inte stuckit näsan utanför dörren på hela dagen misstänker jag.... ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Bra kläd-tips som vanligt! Är kaftanen ny? ( alltså köpt i år?) Å hur tycker du att klänningen är i storlek? Ha det fint!

Svar: Ja kaftanen är köpt i år, tror tyvärr att den är slutsåld dock. Hoppas på att få hem klänningen imorgon så jag får återkomma med den 🤗
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tack!👍

Kommentera inlägget här :