Sjukt bra helg!

publicerat i Arbete, Dagens outfit, Familjen, Glädje, House of Lola, inspiration;
Ligger i sängen och försöker förtränga att det är måndag imorgon... Har haft en superbra helg med tapetsering av vardagsrum i fredags...tapeten tog dock slut innan det var klart och jag råkade rispa kinden med kniven....

(null)

(null)


Så nu väntar vi på att få hem ytterligare en tapetrulle...kan väl säga att renoveringen av vardagsrummet inte går så fort....

Igår så blev jag upphämtad på morgonen av min lola kollega Maria för bonushelg med en massa andra lolasäljare i Bålsta! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ett härligt dygn som innebar 5-kamp, en massa prat och skratt, visning av höstkollektionen (älskar den!), god mat och en massa inspiration! 

På väg hem idag så stannade vi på Barkarby outlet då en i sällskapet inte varit där förut, jag skulle inte shoppa då jag ju var där för ett par veckor sen.
Meeeeeen först snubblade jag över den här snygga...

(null)

(null)

Galet snygg jacka från Didrikson som jag köpte till halva priset!

Och sen så har jag varit på jakt efter snygga vardagssneakers ett tag och hittade idag dessa! 
(null)

Då de fick också följa med hem! 
Sen så passade jag på att tanka lite sol när de andra brudarna sprang i fler affärer! 
(null)

(null)


Väl hemma blev det en hundpromenad och lite röj här hemma! 

Nu är det laddning inför ny vecka och imorgon släpper Lola 2 snygga tischor också 😍
(null)


Nu dags att sova! 

Kommentera inlägget här :