Sportfåne..

publicerat i ;
För en sån sport fåne som mig så är det ju guld nu när det bara är att slå på tv:n och se på sport nästan när man vill! : ) Ännu bättre hade det ju varit om jag inte hade behövt stänga av för att jag måste gå och sova men nu är iaf halva den här arbetsveckan gjord!
Jag är nämligen ledig på fredag! Ska bli SÅ skönt och verkligen mysigt att få en extradag till helgen. Ska till BVC med Moa på morgonen och hon ska få sin 18-månaders spruta, Filip ska även göra en extra hörsel kontroll. Inte för att det är något fel på hans hörsel, fast man kan ju börja fundera ibland..., utan BVC- damen ville passa på att göra en koll när jag ändå skulle ner med Moa eftersom han inte sa ett knyst när han gjorde hörseltestet vid 4-års kontrollen. ; )

Resten av dagen är ganska så fullspäckad redan, ska träffa 2 kompisar och deras barn och hinna med att fira ett litet födelsedagsbarn också. Sen tänkte jag även försöka hinna med alla tråkiga sysslor såsom städning, tvätt och handla så att jag slipper göra det i helgen! Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det?

På lördag tänkte jag nämligen försöka förhandla till mig en liten shoppingtur på egen hand, måste ju försöka hitta något lite festligare att ha på mig när jag och syrran ska på Melodifestivalens andra chansen nästa helg. Party kläderna som hänger i garderoben är ju i "fel" storlek och har några år på nacken ...hrmmmmm... ; )

Söndag ska vi få besök av en väldigt god vän till mig och hennes familj, så tråkigt att vi knappt aldrig hinner träffas fast vi har väldigt trevligt när vi väl träffas.

Nu ska jag stänga av datorn och luta mig tillbaka och kolla in skidskyttestaffeten!

Kommentera inlägget här :