Milk!!

publicerat i Vardag;
Lite roligt vilka nojor man kan ha på vissa saker...jag är ju helt galen i coca-cola och om jag inte hejdar mig så kan jag lätt dricka 2 liter på en dag. Jag tycker att det är såå gott och det värsta är att ju mer jag dricker ju mer vill jag ha! Skulle verkligen behöva en coca-cola-detox för att komma tillrätta med mitt "missbruk".
Min son dricker också gärna cola men helst av allt så dricker han mjölk! Grön mjölk är det bästa han vet och när han är riktigt törstig så är det mjölk han vill ha och inte vatten!
Och inte gör det mig något, känns som en rätt ofarlig "last" om man säger så!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mollymatronan:

Viskar Jag gillar också mjölk, vuxna människa som jag är. Det är nästan lite skämmigt, för det är ju barndricka på nåt vis...Fast till pannkaka, makaronipudding och fläskpannkaka måste man väl ha mjölk?

Kommentera inlägget här :