Party hela helgen!!

publicerat i shopping;
Ja på lördag så ska jag och mannen iväg och fira hans syster som fyllde 40 på julafton! Men hon har fest nu istället och barnen ska sova hos mormor och morfar. Vi har ju knappt varit ute själva sen Moa föddes så jag tror att det blir 2:a gången som Moa sover borta.
Är absolut inte orolig över att hon ska sova där för min mamma är helt underbar med barnen utan jag ser mest fram emot en natt utan barn i sängen!! Och hundar! ; )

På söndagen sen så ska jag ha Meandi party!! Det ska bli så kul att se alla nya kläder, för en shopaholic som jag så är det ju rena rama julafton!
Kollektionen släpps imorgon och man kan gå in på deras hemsida och kika om man är nyfiken så det kommer jag självklart att göra!
Här är ett litet smakprov

Kommentera inlägget här :