Bra erbjudande och en hel del shopping!

publicerat i shopping;
Nu i november så har House of Lola ett kanonerbjudande för sina värdinnor! Förutom den vanliga värdinnerabatten så får man även välja mellan 2 fina toppar



Just for me blouse - pink



Just for me blouse - dark grey

Antingen väljer man en av dessa fina eller så väljer man en hemlig julklapp och då får man ett plagg från denna eller förra säsongen i valfri storlek!
Så passa på att boka in en träff nu i November!




Annars så har jag varit på shopping runda till IKEA i Västerås och Erikslund med systeryster och Moa idag! Blev en hel del smått och gott, på IKEA hade ju julen kommit och det blev lite småplock och sen spanade jag på denna stol till vårt slagbord i vardagsrummet





Stolen Henriksdal med ben antingen i björk eller ek, lutar åt den med ben m ek. 599:-/st

När vi sen var in på H&M på Erikslund så passade jag på att prova den snygga oversized tröjan som jag spanat på..



Misströstade lite när jag såg att den bara fanns kvar i stl M men den blev helt perfekt!! SÅ glad! Hade helst inte tagit av mig den, kändes suveränt skön på!
Sen blev det en Fars dag present till G, bebis present som vi ska ge bort imorgon till en kompis som precis fått barn och lite smått.

När vi kom hem blev det middag med svärföräldrarna och nu ska jag strax stoppa barnen i säng. En bra dag kan man väl sammanfatta det som! ♥

Kommentera inlägget här :