Inspirationen flödar!

publicerat i Vardag;
Efter besöket på IKEA igår så har jag tusen idéer på vad jag vill göra här hemma!! Framförallt så vill jag ju göra om vårt hemska,fula, vidriga kök...men eftersom det är ett rätt stort och dyrt projekt så får jag nog börja i lite mindre skala....

Började med att sätta upp den lilla ljuslingan som jag köpte på Dollarstore häromdagen men jag måste nog köpa en lite längre och en som inte drivs på batteri, annars kommer det att gå åt massvis med batterier här hemma! ; )



Här fick jag också med en bit av vårt fula kök....; )

Sen kom jag på häromdagen att jag skulle vilja måla min byrå vit som jag har står i vardagsrummet, den var mörkbrun från början innan jag skrapade den och oljade in den för rätt många år sen. Men nu har jag som sagt tröttnat och nu blir den nog vit.
Så här ser den ut idag..



Ett annat projekt som har legat på gång länge här hemma är att göra en sänggavel till min och G´s säng. Hittade en länk till alltihemmet´s hemsida där de förklarar precis hur man gör så nu ska jag bara ta tag i det också....

Slänger in en bild på min Batman som sprang omkring sådär i flera timmar i fredagskväll! ; )



Hans kära syster är lite mer för det där med hårspännen och grejer och imorse så testade hon nästan alla hon har...samtidigt! :D



Sötgurkan! ♥

Så många projekt har jag som jag tänkte att jag skulle hinna med den här veckan, får väl se hur många jag hinner och orkar med.
Har iaf haft en soft och skön dag idag med ett fikabesök med bebisgos, lite tvätt, slapp i soffan och ett till fikabesök hos syster yster. Full fart mot måndag nu!


Tror att min son skulle bli grymt lycklig om han fick hänga den här i granen i år! ; )



Kram på er! ♥

Kommentera inlägget här :