Klick, klick och logistik på hög nivå!

publicerat i Vardag;
Ja hjälp vad det går för runt här hemma!! Jag var hemma och vabbade i måndags med F som hade 40° hela dagen =( Men jag fick massor gjort här hemma som hade tagit mig hela veckan att beta av annars, är ju en hel del pyssel med House of Lola-säljandet även om det är jättekul också!
Den här veckan har vi en kampanj som innebär 100:- rabatt på alla klänningar så är du sugen på att beställa något från House of Lola så kika in på hemsidan och maila mig! =)

Jag klickade hem den svarta klänningen idag som jag satt och velade om och så blev det lite skor också, har varit sugen på ett par hasbeens länge och nu har jag sålt av lite kläder på Tradera så nu blev det dessa 2 från Brandos



Vagabond skorna som jag spanade på häromdagen klickade jag hem.



Och så dessa från Swedish Haasbeens! Hoppas de passar mina breda fötter bara...



Filip var feberfri i tisdags så han gick till skolan igår och var pigg och likadant idag så jag trodde det var lugnt...meeen så ringde de från Fritte idag och då hade han kräkts på skolgården...=(( Stackars plutten!! Så det var bara att kasta mig iväg och hämta honom!
Imorgon har jag en massage inbokad på morgonen och den vill jag inte gärna boka av eftersom jag har haft världens spänningsvärk i ett par veckor och tror att den kommer ifrån nacken.
Sen så kommer min konsultchef imorgon och ska meddela min nya lön så det vill jag också gärna vara med på så imorgon bitti ska jag skjutsa över barnen till farmor och så får de vara där.
F har inte kräkts något mer och verkar må bättre nu så jag hoppas att det inte händer något inatt!

Så planen nu är att jag ska skjutsa över barnen imorgon bitti och sen hämtar G dem så fort han slutar och jag ska iväg på träff på kvällen så jag åker hem och tar en sväng med hundarna, hoppas på att jag hinner springa lite också och sen iväg och visa lite fina kläder!

Avslutar med en liten ego bild på mig! ; )


Kommentera inlägget här :