Snart kalas!

publicerat i shopping;
Veckorna fortsätter att flyga fram och snart så är det ju våååååår! =)

Kan verkligen behövas för idag har jag varit på ett uruselt humör....allt har varit fel och tyvärr så fick ju min kära familj ta smällen som vanligt..
Efter att jag varit iväg och tränat skiten ur mig, rent ut sagt, på Marias funktionell tränings pass så kändes det lite bättre iaf!

På fredag så blir jag ju hela 35 år och det tänkte jag fira med att gå ut och dricka lite vin med några goda vänner!  Vi kommer att sitta här hemma och det blir inte så blodigt utan bara några glas vin och lite skitsnack! Ska bli supernajs! =)

Skippar dock tilltugget och tänker bara göra lite grönsaker som vi kan dippa, nu har det äntligen börjat hända grejer på vågen och då tänker jag köra på för fullt! Den här veckan blir det långpromenader varje kväll och box på onsdag!

Efter boxen förra onsdagen så har jag haft sån träningsvärk så jag knappt kunnat röra mig...hade tänkt bota den med några långpromenader men det har varit fullt ställ den här veckan med Lola träffar varannan dag så det har inte hunnits med!

På tal om Lola träffar så hade jag en helt suverän träff igår då jag sålde för nästan 16 000:-! =) Tänk om varje träff kunde vara så!

Jag har beställt 2 plagg till mig själv och nu när jag kommit upp så att jag får personalrabatt så tänkte jag köpa en klänning till mig och en kjol till Moa.

Denna kjol blir det till Moa:



och till mig blir det en av dessa klänningar....har inte bestämt mig ännu...



Cupcake dress

ELLER



Fabulous dress

Kommentera inlägget här :