Hemmadag

publicerat i
Ja igår fick jag åka och hämta lilla hjärtat på dagis...hon var hostig och lite varm! ♥
 
Man blir ju lite handfallen när man får avbryta det man håller på med så när M var nerbäddad i soffan med täcke och snuttis och "Prinsessan och popstjärnan" på tv:n så visste jag inte rikigt vad jag skulle pyssla med.. men dammsög iaf av och svabbade golvet vilket verkligen var behövligt!!
 
Hämtade hem F när skolan var slut vilket han var mäkta nöjd med! ; )
 
På kvällen skulle min syster vara barnvakt en stund eftersom jag skulle iväg på träff och G jobbade lite längre än vanligt ( så typiskt...) men som vanligt så körde det ihop sig med bilar och skjuts så det var rena logistikplaneringen här hemma ett tag men allt löste sig till slut och jag kom iväg!
 
Träffen var en bit ut på landet och det var inte kul att köra i det väglaget som var igår men allt gick bra och det var en riktigt bra träff! Känns kul att jag har inlett säsongen så bra! =) Bara 10 000:- kvar att sälja för nu för att uppnå det första delmålet och med tanke på att jag har 3 träffar i helgen så borde det funka tycker jag!
 
När jag kom hem så var jag som vanligt uppe i varv så jag fastnade framför datorn och klickade hem en sak som jag har funderat på länge men jag har velat om vilken färg jag skulle ha, men nu när Houdini släppte sina nya färger så var valet lätt!!
 
Det blev en ny Power Houdi i färgen watermelon!! Dessutom fick man en mössa på köpet! Perfekt!!
 
Och sen klickade jag även hem världens bästa grej som jag inte klarar mig utan....Clear Eyes droppar till ögonen!
 
Droppar ett par droppar varje morgon och man får direkt bort sina sömndruckna ögon!
 
 
Gårdagens träff innebar att jag missade cirkelträningen som jag var med på förra veckan men med tanke på vilken träningsvärk jag har efter söndagens dubbelpass så gjorde det nog inte så mycket!
 
Jag har sån gryyyyym träningsvärk idag att jag hoppade morgonrundan och istället så tog jag lite sovmorgon och skjutsade ner F till skolan började 8.30.
 
Nu har jag plockat här hemma och kollat på mitt favoritprogram "Say Yes To The Dress" som inspirerade mig till att prova min brudklänning! Och jag blev sååååå glad !! Den var för stor!!
 
När jag provade den för ett år sen så fick jag inte ens igen dragkedjan i ryggen och nu är den lös och t om för stor!! Wehoooo!! Då märker man verkligen vilken skillnad som 20 kilo gör på kroppen!
 
Fick lite mer inspiration att sätta fart med nästa delmål som är 5 kilo till som ska bort, så nu ska jag packa ner Moa i vagnen och ta en rejäl långpromenad!
 
 
Bjuder även på en osminkad, blek och glåmig dagens! ; )

Kommentera inlägget här :