Färga?

publicerat i Jag;
När barnen somnat igår så surfade jag runt efter klänningar till bröllopet. 
Hittade den här som är fin, men den säljs i en blogg och jag vill ju gärna kunna prova den först. 

Jag har ju en klänning som jag köpte i somras som är  fin men problemet är att den är vit....funkar ju inte på ett bröllop.

Men jag funderar på att färga den *HJÄLP*  till en rosa nyans. 

Är inne på Bordeaux, fuchsia eller rosa...
Den är i 100% bomull så det borde inte vara något problem.
De här skorna ska jag iaf ha till

Från H&M

Provade även lite olika håruppsättningar igår kväll och chattade med en tjej jag känner som är frisör och frågade om det funkar m håruppsättning på en peruk och om hon kunde hjälpa mig isåfall.
Grejade lite själv och det blev väl inte jättebra men man ser litegrann iaf












Passade också på att prova den blommiga klänningen ni ser på bilden. Har lämnat in den och fått den insydd.

Med grova strumpbyxor och stövlar :)
Vad tror ni? 
Gärna lite feedback på min håruppsättning, funkar det eller ej? 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M:

Såg en klänning på h&ms hemsida som kanske skulle kunna funka, dock med öppen rygg. Men den kanske du redan sett?

Svar: Nej vilken?
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Systeryster:

Håret, jättefint! Kör bara! :)
Klänningen... färga... hum... Svårt! Skona assnygga! :) Puss

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så fina uppsättningar!!!!!!!!
Du kommer bli vacker vad du än har på dig!!!!

Svar: Tack darling! Men vackrast kommer du att vara! ❤
Marita Källberg

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Oj glömde skriva att det var jag ;0)

5:e kommentar, skriven , av Pernilla:

Jätte fin hår uppsättning! Klänningen är superfin och jag tycker den rosa var fin. Kramar

Kommentera inlägget här :