Veckan rusar fram!!

publicerat i
Ja men gud, redan torsdag!! Helt galet!!
Hjälper väl iofs till att det är full rulle på jobbet och så fullt upp med Lola också, men jag klagar inte. Jag gillar när det är mycket att göra!
Fick ett väldigt positivt besked på jobbet idag också så nu är det bara att vänta och se men just nu ser det bra ut!
 
Det enda negativa när det är så här mycket är att jag inte hinner med barnen så mycket som jag skulle vilja... Så imorse så tog jag mig tiden, som jag egentligen inte har på morgonen...,att gosa lite extra med dem.
Syrran var barnvakt igår och idag är svärmor barnvakt...känns inte bra i mammahjärtat även om jag är tacksam över att det löste sig med barnvakt!
 
 

Jag och min prinsessa! ♥
 
Dagens outfit blev Lola allover Eastern pants i grått och randig Heroic top
 
 

Mjukt och skönt! Mennär jag kommer hem ska jag svida om för att åka iväg på träff och då måste jag ha på mig kläder som finns att köpa i denna kollektion.
 
Hittade även lite basplagg hos H&M idag som jag tänkte kombinera med några av de plagg som jag klickat hem för vinsten hos Lola.
 
Dessa 2 blev det.
 
 
Kofta och skor!  Vad det blev från Lola visar jag senare!
 
Måste rusha på nu! Kram kram

Kommentera inlägget här :