Att ha dressat upp sig!

publicerat i House of Lola, Jag, jobbet;
Ja idag så blev det lite mjuka och sköna men ändå snygga kläder på, ska jobba ett par timmar och sen vara på resande fot tills sent ikväll.
 
Upptill singlet i champagne från Lola, topp från H&M och en gammal ( men skön) kofta från H&M, halsband från Edblad.
 
 

Nertill Urban skirt från Lola, wrinkled leggings från Lola och mina svarta Hasbeens, det tuffa skärpet hittade jag på Ullared när jag och syrran var där sist.
 
 
Kör med mina stora ringar i öronen nästan varje dag nu :)
 
 
Efter den här veckan, som nästan känns avklarad redan, så är det bara 2 jobbar dagar kvar innan jag är ledig i 2 veckor! Märks det att jag längtar! ; )
 
På fredag så ska både jag och G möta upp barnen utanför kyrkan och sen ska vi överraska dem med att gå på nys "Sune" - filmen som jag vet att de vill se! Kul att sätta lite guldkant på vardagen!
 
Ha det bra så får vi se om vi hörs något mer innan fredag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Åh, vilket fint halsband! Och snygga kläder!

Svar: Tack! ❤️
Marita

2:a kommentar, skriven , av Lollo:

Supersnygg kombo - enkelt men snyggt!

Har en liten undran kring skorna med märket Hasbeens.
Har funderat länge på ett inköp men funderar lite kring storleken.
Är de små eller stora i storleken?

Se ser så snygga ut tycker jag, men har aldrig haft några! Är de sköna även för en novis på lite klackar? :-)

Guldkant på vardagen gillas så!
Själv så har jag och mannen bestämt att vi ska gå på Schyfferts och Lindströms show "Ägd" när den kommer till vår stad. Vansinnigt dyra biljetter (om man frågar mig), men ångrade så att vi inte var och tittade på "Ljust och fräscht" när den gick :-(
Så det blir vår guldkant under nästa år! Tycker att det är så viktigt i vintermörkret att ha någonting att se fram emot! Och att överraska dina barn blir säkert så uppskattat! Hoppas filmen är bra, både för barnen och för er vuxna...

Jobba lugnt!
Kramar

Svar: Jag tycker att de är rätt normala, hellre upp än ner i stl. Superbekväma att gå i trots klacken.
Ja jag hoppas barnen ska bli nöjda 😊
Marita

3:e kommentar, skriven , av Ulrica:

Snyggt!! gillar dina outfits och dina kombisar är alltid så välmatchat.
Hoppas ni fick en bra jobbresa. Kul med Sunefilmen, den ska vi också se i helgen. Skönt med lite långledigt, själv är jag ledig 2/1 och 5/1 så det blir att harva på.

Ha det gott
Kram!

Svar: Tack och kram 💖
Marita

Kommentera inlägget här :