Sallad eller köttbullar?

publicerat i
Igår så blev det en sen lunch på jobbet och då var jag inte så hungrig när det var dags för kvällsmat så då mutade jag barnen med deras favoritmat - köttbullar och makaroner så köpte jag en sallad till mig själv när jag var iväg och hämtade ut paketet från House of Lola med provkollektionen.
 
 
Vad säger ni? Vilket ser mest lockande ut?
 
Gott var det iaf och jag blev alldeles lagom mätt inför kvällens träningspass, annars har jag en förmåga att ofta äta alldeles för mycket och så mår jag nästan illa under träningspasset för att jag är så mätt..
 
Det var ett riktigt jobbigt och svettigt pass och när jag väl var hemma och hade duschat och kommit ner i varv så sov jag som en stock ända tills klockan ringde imorse. Det hör inte till vanligheterna att det händer, ofta kommer Moa över till oss på nätterna, G snarkar, jag måste gå på toa...jag eller alltihopa. Men nu sov jag verkligen ända tills klockan ringde - skönt!!
 
Idag ville jag ha något mjukt, varmt och färgglatt på mig och vad passar bättre då än lite velour i rosa/lila toner?
 

Matchade med vinröda naglar och mitt armband från humanity i samma färgton.
 
 Underkjol från Indiska, tights från lola och mina eBay stövlar.
 
 Sen har jag fått en ny sak på min önskelista, jag som inte ens gillade att köpa skor förr har nu fått det som värsta fetischen...

Från Swedish hasbeens...
 
Så snygga lite grova med en rejäl dragkedja!!
 
Nu jobba vidare och ikväll är det ridskolan och frysa lite som gäller....brrrr....
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

De där skorna får gärna flytta hem till mig också :)
Snygg dagens, igen :)
Kram

Svar: Eller hur!! :D Fick du mitt mail med bilderna?
Kram
Marita

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Ja och jag har till o med svarat :)
Har du hittat skorna på nån bra sida?
Kram

Svar: Såg det sen! :) Kommer inte ihåg vart jag hittade dem men swedish hasbeens finns överallt så googla på det!
Marita

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Nu saknar jag dina dagens ;)
Kram

Svar: De kommer snart igen jag lovar ;)
Marita

4:e kommentar, skriven , av Anna:

Jaha, då får jag väl vänta :)
Kram

Kommentera inlägget här :