Rullar på...

publicerat i Jag, Vardag;
När dagarna är såhär varma så rullar de liksom bara på....vet knappt vilken dag det är till slut och det är så skönt att bara lulla runt även om jag som vanligt har lite svårt att komma ner i varv. 

Jag har ju tusen saker jag vill göra, rensa garderober, måla om lilla toaletten, grilla m vänner, gå upp på vinden och riva ner de kartonger som står där..mm mm
Finns ju få saker som får mig så lugn i själen som att få rensa och organisera, älskar det ❤️
Och speciellt inför något nytt som nu då det väntar en fullspäckad höst så känns det bra i själen att ha allt i ordning! 

Måste verkligen rensa ur Moas garderob och se vad hon kan ha, hon har ju gjort en riktig växtspurt denna sommar och blivit en lång 6-åring! 


Sötrumpan! 

Men nu ska det ju vända mot lite mer humana temperaturer så då kanske vi ,eller jag ska jag väl säga eftersom G börjar jobba nästa vecka, får lite gjort! 

Avrundar med lite bilder från de senaste dagarna, dock inte så många outfits ;) blir mest bikini från morgon till kväll 😁












Så här snygg är jag om dagarna nu ;)

Kommentera inlägget här :