Att ha haft en hektisk helg!

publicerat i
Nuuu har jag äntligen en sekund över och ska recensera helgen! ; )
 
Lördagen startade jag med att äntligen ta mig ut och springa en sväng, träningen har verkligen fått stryka på foten den senaste tiden och det känns inte alls bra. Jag mår ju så mycket bättre när jag får röra på mig! Men tyvärr så räcker ju inte tiden till för allt man vill göra och sen har ju det grå vädret som varit verkligen inte gjort att man blivit sugen på att ta sig ut i onödan...
Blev iaf en runda på drygt 6 km! Skönt!!
 
Sen in i duschen och iväg till Örebro där G och grabbarna gick på en film och jag och Moa på en annan. Inga höjdar filmer någon av dem men barnen blev nöjda iaf.
När vi kom hem så kom min äldsta syster med sambo förbi och grattade F eftersom de var borta förra helgen när vi hade kalas och även min andra syster kom för att jag skulle visa henne hur Lolas ordersystem fungerade så att hon skulle kunna hjälpa mig på söndagen.
Förra säsongen när vi hade supersunday så höll jag verkligen på att stressa ihjäl mig och jag var helt slut när jag kom hem så den här säsongen tänkte jag ta in lite hjälp för att underlätta för mig själv.
 
När söndagen kom så fick jag dock avbokning på min första träff, vilket innebar att jag kunde lägga in alla ordrar själv i lugn och ro innan det var dags att åka till dagens andra inbokade träff.
Den träffen gick dock sådär, tycker alltid att det är lite underligt när jag har en visning och de som är där verkar sådär halvintresserade....så det blev ingen superförsäljning där.
Vidare till nästa träff som var på vägen hem och där gick det bättre men inte superbra där heller.
Sålde ändå som helhet helt ok och denna gång så var det inga plagg som tog slut direkt, vilket det gjorde förra gången = missnöjda och besvikna kunder.
 
Nu rundar jag av min säsong och kommer inte att ha några mer visningar utan bara lägga ordrar om någon hör av sig och vill beställa. Vi har ju 2 veckor med adventskalender att se fram emot så då hoppas jag på att kunna dra in några ordrar till :-)
 
Igår så var hela familjen och kollade på M som hade avslutning på sin gympa, vi har ju inte fått vara med under gympa passen så jag hade verkligen ingen aning om hur duktiga de är.
 

Moas favorit övning - plankan! Hon kan nästan stå längre än mig! Det är hon i rosa tröja med ryggen mot kameran.
 
Tog en hel radda med bilder men vill inte visa dem här då det fastnade andra barn på bilderna.
 
Iom att G åkte hem tidigare för att hinna vara med och titta så var hela familjen hemma tillsammans hela kvällen, händer inte speciellt ofta hemma hos oss. Händer definitivt inte så ofta att vi äter kvällsmat ihop så det var riktigt mysigt och skönt.
Jag hade egentligen velat gått på ett magträningspass på kvällen men jag är så trött på att stressa hit och dit så jag struntade i det.
Känner att jag verkligen behöver lyssna på min kropp just nu och vila så mycket jag kan, sprang dock imorse och så tänkte jag gå på boxpasset på torsdag om inte G jobbar sent.
 
Idag när jag kommer hem ska jag gräva fram alla adventsstjärnor och ljusstakar och se hur mycket som fungerar! Alltid lika spännande! ; )
 
Avrundar med en dagens som idag blev linne och baggybyxor från Lola och tröja från Veromoda ihop med halsbandet från Astrid & Agnes.
 
Var även iväg på lunchen idag och klippte ur min peruk lite hos bästa Mia på Hair här i stan så nu är jag supernöjd med den nya frisyren! =)
 
Lite mörkt men sommarens bästa byxa funkar nu med med en grov känga till!
 
 
Ha en bra eftermiddag/kväll! =)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Jättesnygg frisyr. Du passar bra i det lite mer busiga även om jag skarpt gillar page också.
Förstår att du haft fullt upp i helgen men vill passa på och tacka för snabb och trevlig service.
Önskar dig en fin onsdag!
Kram.

Svar: Tack!Så lite så! =) Bara kul att kunna hjälpa till och nu hoppas jag dina kläder strax är på väg!

Kram
Marita

Kommentera inlägget här :