Att rusta för vintern!

publicerat i shopping;
Jag inventerade vårt skoförråd igår då jag fått en förfrågan från en bekant om jag hade några vinterskor i lämplig storlek att skänka bort till en familj som har det lite knapert just nu.
Så då passade jag på att rensa igenom alla skor vi har ligger och även kolla efter om jag har några vinterskor att ha i vinter och det hade jag faktiskt inte. Min bästa, varmaste skor gick sönder förra vintern så nu måste jag investera i ett nytt par.
 
Är även sugen på en ny vinterjacka och jag har hittat båda dessa hos Ellos, det bästa med att hitta saker där är att man oftast kan hitta någon bra rabattkod som ger rabatt. Just nu så kan man använda 308210 som ger 50% på en vara.
 
Denna jacka är jag lite sugen på!
 
Gillar att den går ner ordentligt över rumpan.
 
Och en hög krage man kan dra upp ordentligt!
 

Klassisk svart känga!
 
Stövel som också är snygg.
 
Får se vad det blir till slut :)

Kommentera inlägget här :