Att ha träningsvärk och att kunna göra ett klipp!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Träning, shopping;
Ja nu känns det att jag inte har tränat på en vecka...kände mig lite stel igår men gav mig ändå ut och sprang ca 7 km direkt när jag kom hem från jobbet. Gillar att träna så tidigt som möjligt så att jag får det gjort och kan vara hemma och mysa med barnen sen.
 
Så stack ut direkt jag kom hem och avslutade med några burpees! När jag höll på med mina burpees så kom barnen ut och hoppade lite studsmatta, skönt när det blir lite varmare så att man kan vara ute på eftermiddagen också!
 
 
 
Sen blev det matlagning, hundbad och lite plock resten av kvällen.
 
Idag jobbar G hemifrån vilket innebär att jag varken behöver hämta eller lämna och dessutom så skulle ha handla så jag kan åka raka vägen hem =)
 
Hade lite funderingar på om jag skulle träna idag direkt efter jobbet men jag tror att det är en bra idé att ta en vilodag, imorgon är det löparskola som jag hoppas att jag kommer iväg på. Har ju missat de 2 senaste gångerna =(
och torsdag är det box och då får M följa med mig, vi är ju ändå lediga på fredag så då gör det inget om det blir lite sent.
 
Moa hittade en skolbok som Filip gjort färdigt och tagit med sig hem och hon blev helt begeistrad, hon älskar ju verkligen böcker där man ska läsa och svara på frågor. Klura lite, behöver jag säga att hon lääääängtar tills hon själv får läxor och börja skolan!
 
 
 
Dagens outfit var nog bättre i mitt huvud än vad den blev i praktiken men mjukt och skönt är det iaf!
 

Eastern pants zebrano från förra majkatalogen och top från H&M med linne under från lola.
 
 
Nertill nya Converse, köpta på en köp och sälj sida på FB för 200:-
 
Idag så började det rea på Lolas hemsida, bara via webshopen denna gång så jag fick in där och "trängas" med alla andra men jag fick iaf tag på 2 plagg och den ena har jag suktat efter och förbannat mig själv att jag sålde när jag hade den sist.
 

Dianas dreamblouse heter den och jag har den i vitt och gillar massor, tunn och sval så perfekt att ha på sommaren!
 
 
Cosmo high water pants, en lite kortare byxa till sommaren.
Hoppas på att jag kan ha dem bara, de är i vävt material och lite stummare än deras andra byxor.
 
 
Och slutligen en favorit, Veronica blouse i färgen dove peach. Jag har den i svart och jag älskar ju dove peach så jag blev så glad när den dök upp till ett bra pris.
 
Känner mig mycket nöjd med mina fynd! =)

Kommentera inlägget här :