Att göra ett inhopp!

publicerat i Barnen, Dagens outfit, Glädje;
Japp måndag idag och jag ska jobba idag och imorgon, är väl helt ok egentligen men dock så har denna dag började denna dag allt annat än bra..
 
Kl 3 inatt kom Moa intassande för att hon drömt en mardröm och skulle ligga nära,nära mig....det i kombination med en hund som också låg i sängen och så en karl som snarkade gjorde att det inte blev så värstens mycket mer sömn för mig.
Sen hade jag en tandläkartid kl 8.10 för att laga en tand och jag hade jordens skallebank redan när jag kom dit och det blev ju inte bättre av att borra och hålla på... Men nu är iaf en tand lagad så nu ska jag bara dit nästa tisdag och laga en till tand så är jag klar för ett tag framöver sen. Betala ska jag också göra nästa gång och det blir väl också en trevlig historia....eller inte...
För att pigga upp mig lite så klickade jag hem ett par träskor från Moheda från Campadre
 
 

Jag tänker att den färgen ska passa perfekt med min penny skirt i greige till sommaren.
 
 
 
 
 
Tänk er ett par bruna ben och de skorna till - tror det kan bli bra!
 
Annars så har denna helg som vanligt gått alldeles för fort! Juldagen såsade hela familjen runt hemma och hade det skönt och på eftermiddagen var vi till mina svärföräldrar och fick lite mat och firade lite jul.
 
Annandagen så började jag med att köra ett pass på gymmet, mycket axlar så jag känner mig lite mörbultad där. Sen hem och duschade och gjorde mig redo att åka till Örebro med mina systrar.
 
Kavaj i Bordeaux , Diamond pants och lane low - allt från Lola såklart!
 
Först gick vi en liten sväng på stan och jag köpte en grå/brun långkofta på Lindex och en duk, annars kikade vi mest runt. Rean var ju som vanligt mest bara skräp..
 
Kl 16 sen så hade vi bokat bord på Pinchos, en liten och mysig tapas restaurang. Supergod mat och skönt att kunna sitta och prata i lugn och ro. Vi avrundade sen dagen med att gå och se filmen "Joy", ingen superbra film men inte dålig heller. En helt ok rulle att avrunda dagen med!
 
Igår så startade jag på gymmet igen, denna gång körde jag och några vänner ett sk kortlekspass. Det innebär att du bestämmer först vad varje färg ska vara för övning och sen vänder du på korten ett i taget och gör så många av den övningen som det blir. T ex klöver dam blev 12 situps och spader kung blev 13 stycken boxjump.
Kul och jobbigt!!
 
Eftermiddagen åkte vi ut till min mamma och pappa och träffade släkten igen och fick lite mat.
 
Jag valde mjukt och skönt som dagens klädtema eftersom jag mådde sådär, så det blev rosleggings från Lola, nya klänningen från Isay och kofta från Lindex.
 
 
 
G tog med sig båda barnen till frisören i morse och sen fick jag de här fina bilderna!
 
 
 
Resten av kvällen idag blir det nog soffläge och sen tidigt i säng, hoppas på mer sömn inatt än natten som var..
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

God fortsättning och hoppas du sover bättre inatt.
Vad snygga ögonbrynen blev, hur länge håller de? Jag ska testa att göra en fransförlängnin imorgon och det ska bli spännande.
Snygg outfit när du åkte till Örebro! Ja du är expert på att kombinera ihop snygga outfits.

Kram!

Svar: Tack! Ungefär 3-5 år lite beroende på hur mkt man solar och tränar.
Kul m fransförlängning, hoppas det blir bra 😃
Tack igen 😘
Marita

2:a kommentar, skriven , av Yinni:

Din kavaj är så snyggt på dig! Ha en bra dag/kväll! :)

Kommentera inlägget här :