Att jobba på humöret

publicerat i Jag, Träning, Vardag;
Ja det här vädret gör ju att man blir på dåligt humör... Ösregn igår och när jag vaknade imorse så fortsatte det att vräka ner. Men som den hundägare jag är så är det bara att dra på sig gummistövlarna och greppa paraplyet- tjoho! 
Regnet gör barnen rastlösa också men som tur var så var de iväg och lekte med varsin kompis idag och jag passade på att åka till gymmet och göra av med lite energi. 

Allt blir roligare m lite färg! 

Körde ett pass på 1,5 timme och fick ur mig lite grann av mitt dåliga humör. 

Resten av dagen har jag badat hund, lagat mat och surfat runt efter en Houdini fusion jacket som verkar vara omöjlig att få tag på i den färg som jag vill ha.. 

Imorgon ska det fortsätta regna så det blir nog en sväng till gymmet igen och så ska Sixten trimmas. Spännande måndag ;)



Kommentera inlägget här :