Att vara värd en stund i soffan

publicerat i Familjen, Jag, Rhodos, Träning, shopping;
Har precis slagit ner rumpan i soffan, lite trött och seg efter en helg i löpningens tecken.
I lördags morse så gav jag och min bästa Erika oss iväg för 2 dagar i Eskilstuna och en löparhelg med 18 andra tjejer! 
Vi hade tur med vädret och solen strålade hela dagen medans vi körde styrkeövningar, löpteknik, intervaller ovh yoga. En fantastiskt rolig och bra dag! 



Laddade!! 


Yey!! 

Efter lite mar och sömn så tog vi oss an dag 2 som började kl 7 m morgonjogg..






Inte lika kul väder som dagen innan men skönt ändå. Efter morgonjoggen blev det frukost och vila innan det var dags att avsluta med stafetter! 

Hela gänget som var med!! 


Nöjda tjejer på väg ner från toppen på slalombacken där målet på stafetten var. 

I morgon är jag ledig eftersom det är planeringsdag på fritids så jag har bokat in en massagetid kl 9,är lite stel här och var...
Sen hade både jag och G råkat ta ledigt så jag ska ta mig till Örebro och shoppa BH tillsammans m syster. Nödvändigt men tråkigt...

I fredags var jag också ledig för då var det skolavslutning för mina småskruttar! 











Så nästa år har jag 2 skolbarn! Helt galet!! 

Det var ju även kalendersläpp i fredags och det var en riktig BOMB!! 
MAW klänningar och kjolar!! 



Dessa beställde jag!! 



Riktiga karameller!! 

Perfekt att ta med till Rhodos! Bara 2 veckor kvar nu!! 

Kommentera inlägget här :