Att ha så svårt att genomföra något...

publicerat i Dagens outfit, Jag, Träning;
Igår så blev det löparskola på kvällen, jättekul med något nytt och speciellt när det gäller löpning där jag känner att jag totalt har kört fast. Jag har ju haft som mål när jag sprungit de lopp jag har sprungit de senaste åren att jag ska klara 5 km under 30 minuter och milen under 1 timme, men utan att lyckas.
 
Jag känner att jag behöver lite hjälp för att förbättra mig så jag hoppas på att detta kan hjälpa mig!
 

Kallt som tusan var det så det var många lager kläder som gällde!
 
 
Och självklart mössa på!
 
Det var jättekul och nyttigt att få ett annat upplägg än det jag själv harvar på med varje dag. Nu hoppas jag att jag ska kunna vara med så många onsdagar jag kan framöver! Blir ju lite mycket kvällar borta när jag både vill hinna trän, ha visningar och vara med barnen.
 
Men på måndag så har jag tagit ledigt och även nästa torsdag så då tänkte jag försöka passa på att hitta på något roligt med barnen. G är också ledig på torsdagen så då får vi se vad vi hittar på!
 
Idag så blev dagens ett par byxor som jag hittade låååångt ner i garderoben och som tur är så passade de fortfarande...för även om jag tränar mer än någonsin så kan jag bara inte sköta kosten så vågen står stilla eller går uppåt....SUCK!
Jag har verkligen ingen karaktär alls när det gäller ätandet...MÅSTE ta tag i den biten!!
 
 
Byxor från Gina tricot matchat med boots från Swedish hasbeens.
 
 
Upptill svart linne och en Bright serendipity kofta från Lola i färgen Night blue.
 
 
Finnig och blek....hua.....
 
 
Älskar mitt skärp som jag fyndade i Ullared!!

Kommentera inlägget här :